

Grupa e-point z pierwszym projektem realizowanym z dofinansowaniem środków Unii Europejskiej
W połowie października spółka e-point Polska podpisała z Centrum Projektów Polska Cyfrowa umowę o dofinansowanie projektu „Platforma Atrakcyjności Inwestycyjnej”
Głównym celem projektu jest zwiększenie cyfrowej dostępności i użyteczności informacji sektora publicznego. Na jego potrzeby zostanie stworzona nowa e-usługa wyznaczania poziomu atrakcyjności inwestycyjnej obszarów.
Projekt jest odpowiedzią na potrzeby obywateli i przedsiębiorców w zakresie usprawnienia procesu analizy i wyszukiwania odpowiednich lokalizacji dla inwestycji. Planowana do wdrożenia e-usługa w prosty i intuicyjny sposób będzie wspierać realizację celu publicznego, w postaci określania najlepszych lokalizacji dla planowanych inwestycji w oparciu o spersonalizowane preferencje.
Projekt jest realizowany w ramach Działania 2.4 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa - „Tworzenie usług i aplikacji wykorzystujących e-usługi publiczne i informacje sektora publicznego”. Zgodnie z założeniami realizacja projektu potrwa dwa lata i zakończy się w październiku 2022 roku. Wartość uzyskanego dofinansowania to 901 100,02 PLN.
Platforma Atrakcyjności Inwestycyjnej jest pierwszym projektem realizowanym z dofinansowaniem środków Unii Europejskiej w grupie e-point. Realizacja projektu to kolejny krok w kierunku ekspansji w sektorze publicznym przez powołaną w tym celu w czerwcu ubiegłego roku spółkę e-point Polska - komentuje Marek Szulc, CEO e-point Polska.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





