

Grupa Nelro Data dystrybutorem telewizorów Toshiba
Sentyment Polaków do sprzętu uznanych, globalnych marek sprawia, że nasz kraj jest atrakcyjnym miejscem zbytu dla elektroniki konsumenckiej. Potencjał rodzimego rynku oraz rozbudowany kanał sprzedaży firmy Nelro Data sprawiły, iż to właśnie ta spółka zajmie się dystrybucją telewizorów Toshiba w Polsce.
Nasz dynamiczny rozwój widać nie tylko w kraju, dlatego coraz łatwiej rozmawia nam się z firmami, które zarządzają dystrybucją urządzeń wiodących producentów w regionie. Teraz, dzięki umowie z firmą Union Distribution, zarejestrowaną w Czechach, będziemy się zajmować dystrybucją telewizorów marki Toshiba na terenie Polski. Liczymy, że wysokiej jakości telewizory tego japońskiego producenta w połączeniu z naszą polityką cenową staną się hitem sprzedażowym najbliższych miesięcy – ocenia Łukasz Pacholski, COO Grupy Nelro Data.
Pogłoski z lutego 2015 roku o rezygnacji Toshiby z produkcji telewizorów i wycofaniu się z tego segmentu rynku okazały się niesprawdzone. Oficjalne oświadczenie firmy nie pozostawia złudzeń – firma szuka nowego modelu biznesowego, a jej telewizory będą się nadal pojawiały w sprzedaży. Teraz na mocy umowy z Union Distribution, spółką partnerską Toshiby w Czechach, za sprzedaż na polskim rynku odpowiadać będzie firma Nelro Data.
Segment telewizorów jest jednym z tych obszarów elektroniki, które nie notują gwałtownych spadków. Dzieje się tak dlatego, że implementowane przez producentów nowe technologie dość szybko się upowszechniają i co za tym idzie tanieją, dlatego na zakup nowego odbiornika mogą sobie pozwolić nie tylko najbardziej zamożni klienci. Na ruch w biznesie ma też wpływ duże rozwarstwienie cenowe modeli, wprost proporcjonalne do ilości parametrów, jakie klient może wziąć pod uwagę przy wyborze optymalnego urządzenia. – Sądzimy, że sprzedaż telewizorów marki Toshiba na naszym rynku osiągnie tendencję wzrostową. Marka ma renomę, jest kojarzona z solidnym sprzętem. Wystarczy tylko przyjazna dla klienta polityka cenowa, aby na koniec roku pochwalić się dobrym wynikiem sprzedażowym – podsumowuje Łukasz Pacholski.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





