

Grupa Nelro Data wyłącznym dystrybutorem sprzętu Fenda Audio
Spółka Nelro Data poinformowała o pozyskaniu nowego kontraktu dystrybucyjnego, na mocy którego uzyskała status wyłącznego dystrybutora sprzętu Fenda Audio (F&D) na terenie naszego kraju. Porozumienie to jest przyczynkiem do rozbudowy konsumenckiej linii portfolio Grupy.
Jak wiadomo trzonem naszych przychodów jest sprzedaż szeroko pojętej infrastruktury IT oraz komponentów komputerowych. Nie zapominamy jednak o elektronice konsumenckiej, a więc różnego rodzaju produktach audio, które posiada w ofercie Fenda Audio. Jako wyłączny dystrybutor F&D w Polsce zaoferujemy klientom kilka grup asortymentu – bezprzewodowe słuchawki i głośniki, power banki, a także nagłośnienie typu soundbar TV i głośniki oferujące dźwięk przestrzenny z funkcją NFC i Bluetooth – wyjaśnia Łukasz Pacholski, COO Nelro Data SA.
Fenda Audio jest cenionym producentem domowego i mobilnego sprzętu audio bazującego na technologii bezprzewodowej. Dobrej klasy komponenty i optymalna jakość dźwięku sprawiają, iż w swoim rodzimym kraju F&A ma aż 32% udział w rynku.
– Kontrakt dystrybucyjny z F&A jest ważnym krokiem wynikającym z naszej strategii, polegającej na dywersyfikacji spodziewanych zysków ze sprzedaży różnorodnych grup produktowych. Skupimy się mocniej na elektronice konsumenckiej, ponieważ ten segment wykazuje obiecującą tendencję wzrostową, zwłaszcza jeśli chodzi o bezprzewodowy sprzęt mobilny. Już niebawem do naszego portfolio trafią kolejne globalne marki sygnujące produkty reprezentujące szeroko pojęte mobility – dodaje Łukasz Pacholski.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





