

Grupa PSA zwiększa moce produkcyjne SUV-ów w Europie
Ofensywa produktowa, wdrożona w ramach Core Model Strategy planu Push to Pass, zaowocowała wprowadzeniem na rynek w ostatnim czasie jedenastu modeli SUV-ów pięciu marek: Peugeot, Citroën, DS Automobiles, Opel i Vauxhall. Zapewniły one Grupie sprzedaż 250 000 samochodów, zarejestrowanych w Europie w pierwszym kwartale 2018 roku, oraz silny wzrost udziału w tym segmencie rynku. Na początku 2018 roku Grupa miała 16,9% udziału w sprzedaży SUV-ów w Europie.
Na koniec marca Grupa dołączyła do grona liderów tego segmentu. Ofensywa trwa nadal – we wrześniu zostanie wprowadzony na rynek europejski Citroën C5 Aircross. Aby utrzymać szybkie i regularne tempo wzrostu sprzedaży, zachowując jednocześnie elastyczność zaplecza produkcyjnego jako ważnego czynnika wzrostu, Grupa podjęła decyzję o zwiększeniu mocy produkcyjnych w Europie.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
„Dzień Dziecka z Książką w Koneserze” – bezpłatne warsztaty dla najmłodszych w Centrum Praskim Koneser
2025.05.28Na Okrzei na żywo i w kadrze – dzień otwarty i zdjęcia Hashtagalek
2025.05.28Sektor TSL rozpędza się powoli. 24 proc. firm transportowych i logistycznych prognozuje większą sprzedaż
2025.05.28Sąsiedzka wyprzedaż garażowa w Promenadzie – wpadnij do centrum na Dzień Dziecka!
2025.05.28Spotkanie z Mavem i dzień pełen atrakcji w CH Biała z okazji Dnia Dziecka!
2025.05.27Zostań gwiazdą! Promenada zaprasza na niezwykłe Talent Show z udziałem gwiazd z okazji Dnia Dziecka
2025.05.27Peakside z kolejną inwestycją – tym razem w Trójmieście
2025.05.27Segmentacja rynku i selektywność inwestycji
2025.05.26Dzień Dziecka z LEGO® DREAMZzz w CH Focus – wejdź do świata snów i wyobraźni!
2025.05.26