

Grupa PSA zwiększa moce produkcyjne SUV-ów w Europie
Ofensywa produktowa, wdrożona w ramach Core Model Strategy planu Push to Pass, zaowocowała wprowadzeniem na rynek w ostatnim czasie jedenastu modeli SUV-ów pięciu marek: Peugeot, Citroën, DS Automobiles, Opel i Vauxhall. Zapewniły one Grupie sprzedaż 250 000 samochodów, zarejestrowanych w Europie w pierwszym kwartale 2018 roku, oraz silny wzrost udziału w tym segmencie rynku. Na początku 2018 roku Grupa miała 16,9% udziału w sprzedaży SUV-ów w Europie.
Na koniec marca Grupa dołączyła do grona liderów tego segmentu. Ofensywa trwa nadal – we wrześniu zostanie wprowadzony na rynek europejski Citroën C5 Aircross. Aby utrzymać szybkie i regularne tempo wzrostu sprzedaży, zachowując jednocześnie elastyczność zaplecza produkcyjnego jako ważnego czynnika wzrostu, Grupa podjęła decyzję o zwiększeniu mocy produkcyjnych w Europie.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Czy w 2022 roku zmienią się warunki dla bukmacherów?
2022.05.13Olivia Business Centre znika z rynku
2022.05.13ARIA Development rozpoczyna trzeci etap nowego Osiedla Natura 2
2022.05.13Lokum Deweloper prezentuje wyniki finansowe za I kwartał 2022 r.
2022.05.12Wystawa „Dla Rzeczpospolitej. Józef Piłsudski 1867-1935” zdobyła kolejną nagrodę
2022.05.12ASBIS ZWIĘKSZA POMOC HUMANITARNĄ UKRAINIE DO 2 MLN USD
2022.05.12Jak inwestować w Warszawie i okolicach, żeby wyprzedzić konkurencję?
2022.05.11Zwiększenie wydajności procesów z automatycznym drukowaniem i aplikacją etykiet
2022.05.11Hotelarze i restauratorzy nie planują nowych inwestycji, a 35% potrzebuje dodatkowego finansowania
2022.05.11