Grupa PSA zwiększa moce produkcyjne SUV-ów w Europie
Ofensywa produktowa, wdrożona w ramach Core Model Strategy planu Push to Pass, zaowocowała wprowadzeniem na rynek w ostatnim czasie jedenastu modeli SUV-ów pięciu marek: Peugeot, Citroën, DS Automobiles, Opel i Vauxhall. Zapewniły one Grupie sprzedaż 250 000 samochodów, zarejestrowanych w Europie w pierwszym kwartale 2018 roku, oraz silny wzrost udziału w tym segmencie rynku. Na początku 2018 roku Grupa miała 16,9% udziału w sprzedaży SUV-ów w Europie.
Na koniec marca Grupa dołączyła do grona liderów tego segmentu. Ofensywa trwa nadal – we wrześniu zostanie wprowadzony na rynek europejski Citroën C5 Aircross. Aby utrzymać szybkie i regularne tempo wzrostu sprzedaży, zachowując jednocześnie elastyczność zaplecza produkcyjnego jako ważnego czynnika wzrostu, Grupa podjęła decyzję o zwiększeniu mocy produkcyjnych w Europie.
źródło: informacjebranzowe.pl