

Od lewej: Michael Frank, odpowiedzialny za sprzedaż bezpośrednią, Bettina Würth, Przewodnicząca Rady Doradczej Grupy Würth, Dr. Jasper Bröker, Przewodniczący Partnerstwa Biznesowego w UNICEF
Grupa Würth przekazała darowiznę na rzecz UNICEF
W ramach ogólnoświatowej kampanii Wϋrth pt.: „ride-along” (wspólne jazdy) klienci Würth otrzymali możliwość zakupu wkrętaka z limitowanej edycji. Za każdy sprzedany wkrętak Grupa Würth przekazała UNICEF jedno euro.
Od ponad 30 lat R.W. WORKOUT Week jest nieodłączną częścią współpracy pomiędzy pracownikami wewnętrznymi a działem sprzedaży spółek Grupy Würth. Podczas tych wspólnych jazd wewnętrzni pracownicy firmy towarzyszą handlowcom podczas codziennych wizyt u klientów. Pomaga to nie tylko w ich współpracy, ale także dzięki wspólnym rozmowom daje działowi sprzedaży i klientom szansę zaproponowania ulepszeń i pomysłów dla pracowników wewnętrznych. W tym roku pomysł na darowiznę i limitowana edycja produktowa zostały włączone do R.W. WORKOUT Week. Klienci Würth mogli kupić wkrętak z podpisem profesora Reinholda Würth i pasującym etui na pasek. Ze sprzedaży każdego wkrętaka z limitowanej edycji jedno euro zostało przekazane na rzecz UNICEF.
W ten sposób zebrano 120 000 euro w ogólnoświatowej sprzedaży. Bettina Würth, Przewodnicząca Rady Doradczej Grupy Würth, we wtorek przekazała UNICEF symboliczny czek. „Udział w życiu społecznym jest częścią naszej kultury korporacyjnej. Dlatego jestem szczególnie zadowolona, że darowizny możemy dokonać dzięki zaangażowaniu różnych spółek Grupy Würth. Dowodzi to raz jeszcze, że nasza kultura korporacyjna jest prowadzona we wszystkich naszych spółkach”- wyjaśnia Bettina Würth.
Darowizna przyniesie korzyści projektowi społecznemu na Filipinach wspieranemu przez UNICEF. Dom Młodzieży Molave w Quezon City opiekuje się dziećmi i nastolatkami, które wdały się w konflikt z prawem i pomaga im w ponownym odnalezieniu się w społeczeństwie oraz daje szansę na nowy start w życiu.
Sprzedaż wkrętaków z limitowanej edycji była prowadzona także w Polsce.
O grupie Würth
Grupa Würth została założona w 1945 r. w Niemczech. Obecnie składa się z 400 samodzielnych firm, rozmieszczonych w 80 krajach na wszystkich kontynentach. Zatrudnia ponad 74 tys. osób, z czego ponad 32 tys. to przedstawiciele handlowi. Würth to również ponad 3 mln klientów oraz sprzedaż w wysokości 11,80 mld EUR w roku obrotowym 2016. Zgodnie ze wstępnym rocznym sprawozdaniem finansowym, Grupa Würth odnotowała w 2017 r. rekordowy wynik sprzedaży na poziomie 12,7 mld EUR, co oznacza wzrost o 7,5 procenta w porównaniu do roku wcześniejszego.
O Würth Polska
Würth Polska jest liderem w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów, obecnym na polskim rynku już 28 lat. To nowoczesna firma i wiarygodny, stabilny pracodawca, który zatrudnia ponad 610 pracowników, z czego 440 w Dziale Sprzedaży podzielonym na 5 dywizji – Auto, Cargo, Drewno, Budownictwo i Metal. Würth Polska posiada 29 sklepów stacjonarnych oraz rozbudowany sklep internetowy, który zapewnia możliwość zakupów 24h bez wychodzenia z domu. Centrala firmy i nowoczesne centrum logistyczne o powierzchni ponad 5000 mkw. znajdują się w Warszawie. Koncern prowadzi sprzedaż wyłącznie firmom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





