

Grzegorz Krychowiak promuje telewizory Samsung 2016
Już dziś zobaczymy Grzegorza Krychowiaka w najnowszej kampanii Samsung Electronics Polska. Gwiazda polskiej piłki nożnej wesprze kampanię marketingową telewizorów Samsung pod hasłem Wszyscy Żyjemy #dlaemocji.
Rok 2016 to niezwykły czas dla fanów sportu. Na największe sportowe emocje z niecierpliwością czekają kibice na całym świecie. Najwyższej klasy rozgrywki będą śledzić również miliony Polaków.
– Już niedługo większość z nas zasiądzie przed telewizorami, aby kibicować swoim ulubionym drużynom. Dzięki innowacyjnym telewizorom Samsung SUHD 2016 oraz współpracy ze światowej klasy piłkarzem chcemy dostarczyć polskim kibicom emocje na najwyższym poziomie – mówi Olaf Krynicki, Rzecznik Prasowy Samsung Electronics Polska.
Funkcja HDR, technologia Quantum Dot, rozdzielczość 4K i konstrukcja 360 oraz ekran bez ramek w telewizorach Samsung zagwarantują niesamowicie realistyczne kolory, doskonałą jasność i szczegółowość obrazu, dzięki czemu kibice będą mogli poczuć się jak na stadionie.
– Emocje, które towarzyszą mi podczas grania meczu, są nie do opisania. Mecz z perspektywy boiska wygląda zupełnie inaczej niż z trybun. Na szczęście mam możliwość porównania tych dwóch punktów widzenia. Przez ostatni rok mecze naszych rywali, jako kibic, oglądałem na telewizorze Samsung SUHD. Wrażenia były niesamowite! – mówi Grzegorz Krychowiak, piłkarz klubu Sevilla FC.
Wizerunek Grzegorza Krychowiaka zostanie wykorzystany w spocie reklamowym w kinach, internecie i w kanałach social media oraz w kampanii PR (TBC). Cała kampania podpisana będzie hasztagiem #dla emocji.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za produkcję FDR Studio. Media planuje agencja Starcom, a za działania Public Relations odpowiada Havas PR Warsaw.
źródło: samsung/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Soudal kontynuuje wyścig Tour de Pologne
2025.07.31Matexi Polska buduje Splot Wola z poszanowaniem dla sąsiadów i środowiska
2025.07.31Jakie kierunki budzą ich największe zainteresowanie aplikacji delivery?
2025.07.31Od dostawców do fabryki – CEVA Logistics system zarządzania opakowaniami wielokrotnego użytku dla automotive
2025.07.30Co dziś zagraża bezpieczeństwu łańcuchów dostaw?
2025.07.30Ile mieszkań sprzedali deweloperzy w pierwszej połowie 2025
2025.07.30Chłodzenie hali produkcyjnej bez klimatyzacji - oszczędności w setkach tysięcy złotych
2025.07.29Vision Express przedłuża umowę najmu w parku MLP Pruszków I
2025.07.29Najlepsze biura – ile to właściwie kosztuje?
2025.07.29