

Haier
Haier: czas na Polskę
Firma Haier – od 11 lat nr 1 w produkcji urządzeń gospodarstwa domowego na świecie – stawia teraz na Polskę i chce znacząco zwiększyć swoje udziały na naszym rynku. Strategia firmy zakłada zdecydowane powiększenie portfolio dostępnych w Polsce produktów oraz poszerzenie kanałów dystrybucji o kolejne sieci handlowe.
Polscy konsumenci mogli dotychczas cieszyć się z użytkowania niezawodnych lodówek (typu combi, multidoor, side by side), pralek, pralko-suszarek i chłodziarek do wina marki Haier, które cechuje nowoczesny design, wygoda użytkowania i zaawansowane technologie, w tym Internet of Things.
„Misją firmy Haier jest dostarczanie nowoczesnych i innowacyjnych produktów najwyższej jakości, spełniających stale zmieniające się potrzeby współczesnych gospodarstw domowych” – powiedział Carmine Infante, Central, North and East Europe Regional Director w Haier. „Nasze laboratoria nieustannie pracują nad innowacjami, które mają ułatwić życie użytkownikom. Mamy wiele naprawdę unikalnych rozwiązań i technologii, z których jesteśmy szczególnie dumni, i które proponujemy także polskim konsumentom. Na wyróżnienie zasługuje system antybakteryjny ABT w lodówkach Haier – dzięki zastosowaniu światła ultrafioletowego chroni on przed namnażaniem się bakterii, co w efekcie przekłada się na bezpieczeństwo i zdrowie użytkownika, a także dłuższą świeżość przechowywanych produktów. Niezwykle przydatnym rozwiązaniem jest także zastosowana w nowej linii pralek Haier i-Pro 7 funkcja Refresh, która pozwala odświeżyć ubrania bez konieczności wizyty w pralni, co oszczędza czas i pieniądze każdego wymagającego użytkownika”.
Globalna strategia Haier zakłada ciągłe poszerzanie i rozwijanie swej obecności na światowych rynkach w segmencie premium. Przyszedł czas także na Polskę. Portfolio dostępnych w Polsce produktów Haier oraz ich dostępność ma się wkrótce znacznie powiększyć.
„Polska to bardzo istotny rynek w strategii firmy Haier” – powiedział Marcin Majchrzak, General Manager Haier Group Poland. „Dlatego nasze działania skupione są na poszerzaniu portfolio dostępnych w Polsce produktów i zwiększaniu ich dystrybucji we współpracy z największymi sieciami handlowymi. Chcemy, aby jeszcze większe grono konsumentów szukających niezawodnych i innowacyjnych produktów AGD mogło cieszyć się z użytkowania naszych lodówek, pralek i chłodziarek do wina, a także piekarników, okapów czy płyt grzewczych do zabudowy. Już teraz będzie się można z nimi zapoznać odwiedzając specjalne strefy marki Haier w najlepszych sklepach naszych nowych partnerów dystrybucyjnych”.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
„Dzień Dziecka z Książką w Koneserze” – bezpłatne warsztaty dla najmłodszych w Centrum Praskim Koneser
2025.05.28Na Okrzei na żywo i w kadrze – dzień otwarty i zdjęcia Hashtagalek
2025.05.28Sektor TSL rozpędza się powoli. 24 proc. firm transportowych i logistycznych prognozuje większą sprzedaż
2025.05.28Sąsiedzka wyprzedaż garażowa w Promenadzie – wpadnij do centrum na Dzień Dziecka!
2025.05.28Spotkanie z Mavem i dzień pełen atrakcji w CH Biała z okazji Dnia Dziecka!
2025.05.27Zostań gwiazdą! Promenada zaprasza na niezwykłe Talent Show z udziałem gwiazd z okazji Dnia Dziecka
2025.05.27Peakside z kolejną inwestycją – tym razem w Trójmieście
2025.05.27Segmentacja rynku i selektywność inwestycji
2025.05.26Dzień Dziecka z LEGO® DREAMZzz w CH Focus – wejdź do świata snów i wyobraźni!
2025.05.26