

Haier: Wyniki finansowe za 2014 rok
Haier ogłasza dziś wyniki za 2014 rok: roczny wzrost o 10.5% oraz przychód w wysokości 32.6 mld dolarów. Po raz kolejny Haier zanotował bardzo dobre wyniki we wszystkich segmentach: elektroniki użytkowej, sprzętu gospodarstwa domowego, komunikacji mobilnej i rozwiązań energetycznych.
Yannick Fierling, Prezes Haier Europe, tak komentuje świetne wyniki: “2014 był kolejnym wyjątkowym rokiem dla firmy Haier, który zwieńczył dwucyfrowy wzrost. Strategia rozwoju przyjęta przez Grupę sprawdziła się na ważnych dla Haiera rynkach, pomimo wyzwań gospodarczych w niektórych krajach. Skoncentrowanie się na ciągłym udoskonalaniu strategii pozwoliło na zwiększenie oferty i podniesienie sprzedaży we wszystkich kategoriach produktów, we wszystkich segmentach rynku,"
Innowacja Haier: ekosystem przedsięborczości
[[[zdjecie,205,duze]]] Podstawą sukcesu jest elastycznej strategia i zdolność do szybkiego dostosowania się do zmieniających się potrzeb biznesowych oraz potrzeb klientów Haier. Połączenie innowacji wprowadzanej przez konsumentów oraz ekosystemu przedsiębiorczości, pozwoliło firmie na stworzenie produktów, których wygląd i funkcje odpowiadają potrzebom użytkowników, gwarantując jednocześnie wartość dodaną rozwiązań, dostosowanych do specyficznych wymagań.
źródło: haier/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02






