

Handlowcy Philips Polska będą korzystać z aplikacji Comarch
Comarch podpisał umowę z firmą Philips Polska na wdrożenie i utrzymanie systemu mobilnej sprzedaży Comarch SFA Mobile Sales Force. System Comarch SFA Mobile Sales Force będzie wspierać pracę działu sprzedaży firmy Philips Polska w zakresie kontaktów z klientami, raportowania wizyt oraz działań okołosprzedażowych.
Najważniejsze z punktu widzenia biznesu klienta, poza standardowymi funkcjonalnościami systemów klasy SFA, będzie przede wszystkim obsługa kluczowego kanału sprzedaży jakimi są sieci handlowe. Weryfikacja standardów, obecności i dostępności produktów to tylko niektóre z elementów raportowanych podczas pracy przedstawiciela handlowego w tym kanale – mówi Paweł Wawrzuta, Business Solution Manager w Comarch.
Rozwiązanie Comarch SFA Mobile Sales Force pozwoli nam na proste i efektywne zarządzanie dostępnością naszych produktów we wszystkich kanałach sprzedaży. Niebagatelne znaczenie ma również łatwość z jaką nasi pracownicy będą zarządzać swoim czasem optymalizując w ten sposób trasy i liczbę dialogów, które odbędą z naszymi Partnerami na rynku. Przełoży się to bezpośrednio na lepsze zrozumienie potrzeb odbiorców końcowych i dostosowanie naszej oferty – mówi Łukasz Mieteń, Menedżer IT w Philips Polska.
źródło: comarch/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





