![informacje branżowe](/images/ib/logo.png)
![Herbapol-Lublin S.A. z nowym PR managerem ds. korporacyjnych](/uploads/nowosci/zdjecie/d/64fb34bcb15e1ac24ebbd8a4d92273c9e6f8e738.jpeg)
Anna Radowicka
Herbapol-Lublin S.A. z nowym PR managerem ds. korporacyjnych
Anna Radowicka objęła obowiązki PR Managera ds. korporacyjnych w firmie Herbapol-Lublin S.A. Do jej głównych zadań należy opracowanie i realizacja strategii komunikacji firmy oraz dbałość o relacje z otoczeniem. Jednocześnie Anna Radowicka pozostaje na stanowisku PR & Social Media Managera, które piastuje od 2022 roku.
Anna Radowicka odpowiada obecnie za kształtowanie wizerunku firmy, jej marek oraz produktów poprzez kreację i egzekucję planu działań informacyjno-promocyjnych. Dba o efektywność komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej, celem zapewnienia jak największego zasięgu, jak i wywołania zaangażowania strategicznych grup docelowych. Do jej obowiązków należy także kompleksowe zarządzanie wszystkimi profilami społecznościowymi oraz zapewnienie spójności strategii działań w przestrzeni mediów społecznościowych z ogólną strategią marketingową firmy i jej marek. W realizacji poszczególnych zadań ściśle współpracuje z Prezesem Zarządu, E-commerce Managerem, Brand Managerami, działem HR oraz R&D.
- Dobry wizerunek firmy opiera się na wielu solidnych fundamentach, a jednym z tych najbardziej istotnych jest z pewnością społeczna odpowiedzialność – mówi Anna Radowicka, PR Manager w firmie Herbapol-Lublin S.A. – Herbapol-Lublin działa w tym obszarze bardzo aktywnie, a efektywna komunikacja na temat naszego zaangażowania w dbałość o środowisko czy wsparcie społeczności lokalnych, będzie jednym z moich priorytetów. Niezwykle ważnym dla nas wydarzeniem będzie też przyszłoroczny jubileusz 75-lecia firmy, który chcemy szeroko komunikować.
Anna Radowicka ukończyła dwie specjalizacje na Wydziale Nauk o Żywności i Żywieniu Człowieka w warszawskiej SGGW. Pracując jako dietetyk, prowadziła wiele projektów oraz szkoleń dotyczących zdrowego odżywiania się. Współpracowała z renomowanymi firmami z branży FMCG.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Co czwarta firma transportowa i logistyczna planuje większe inwestycje
2024.07.24Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu
2024.07.233 najczęstsze przyczyny wypadków w miejscu pracy - jak im zapobiegać?
2024.07.23Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
2024.07.23PRS w Polsce – na jakich planach miejscowych budowane są te projekty? Jakie ma to konsekwencje inwestycyjne i techniczne?
2024.07.22Przy gdańskiej szkole powstało pierwsze w Polsce centrum badawczo-rozwojowe. 210 uczniów już odbyło w nim staże.
2024.07.22Warszawa okiem dewelopera – dlaczego warto tam kupić mieszkanie
2024.07.22Zrównoważony transport – gwałtowny hamulec w branży taxi?
2024.07.22Przewoźnik czy kurier – które zlecenia aplikacyjne bardziej się opłacają?
2024.07.22![informacje branżowe](/images/logo/w_ib.png)