

„Herbapol-Lublin” startuje z kampanią nowych napojów
Firma „Herbapol-Lublin” S.A. rozpoczęła kampanię wspierającą nowości, jakimi są napoje owocowo-herbaciane herbaLOVE. Hasło kampanii - „Z miłości do smaku i orzeźwienia!” podkreśla najważniejsze atrybuty tych produktów. Działania będą prowadzone w szerokim zakresie nie tylko w kanałach digitalowych, wykorzystane zostaną również nośniki outdoorowe.
Wystartowała kampania „Z miłości do smaku i orzeźwienia” promująca nowe napoje herbaciano-owocowe herbaLOVE. – Hasło kampanii w prosty sposób wyraża to, co najważniejsze w herbaLOVE – mówi Agnieszka Pragacz, Senior Brand Manager w Herbapol-Lublin. – Napoje te powstały z naszej pasji i miłości do herbaty, owoców i ziół. Pozytywnie zaskakują niebanalnymi, fantazyjnymi smakami, dostarczając jednocześnie naturalnego orzeźwienia.
Kampania obejmować będzie intensywne działania w kanałach digitalowych. Produkty herbaLOVE będą promowane poprzez VOD oraz szeroko w Social Mediach (Facebook, Instagram, Tik Tok), jak również poprzez akcje z influencerami. - Stawiamy na atrakcyjny, przyciągający przekaz i nowoczesne formy komunikacji – podkreśla Agnieszka Pragacz. – Jesteśmy przekonani, że dzięki temu szeroko i skutecznie dotrzemy do wszystkich, którzy tego lata chcą poczuć pełnię naturalnego orzeźwienia.
Klipy będą emitowane w najpopularniejszych serwisach streamingowych w tym m.in. w Player.pl, Polsat Box, a także na platformie Youtube.
Zaplanowana została również kampania na nośnikach OOH. Billboardy oraz formaty typu Citylight ukazujące herbaLOVE zobaczymy na ulicach największych polskich miast oraz w okolicach najważniejszych ciągów komunikacyjnych w kraju. Dodatkowo, kampania otrzyma silne wsparcie poprzez intensywne działania PR-owe oraz trade marketingowe.
Za koncepcję i kreację kampanii odpowiedzialna jest Czteryczwarte Brand Design, a za produkcję klipu Agencja Kreatywna Carla Zuri. Media na potrzeby działań zakupił dom mediowy Mediacom.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Blisko ⅓ pracowników potwierdza, że w ich firmach wprowadzono oficjalną etykietę online. Nowe dane ClickMeeting
2022.06.27Czy fotowoltaika dalej się opłaca? Idą zmiany
2022.06.26Inauguracja Neolith Living Gallery Madrid w samym sercu hiszpańskiej stolicy
2022.06.24Marvipol wprowadza do sprzedaży Trio Park we Wrocławiu
2022.06.24Południe Vita – nowa inwestycja Develii w Gdańsku
2022.06.24Paweł Klimas z tytułem Promotora XXI wieku 2022
2022.06.245. korzyści z inwestowania na rynku pierwotnym. Kupcy odzyskali optymistyczne nastawienie
2022.06.23Wykorzystaj czas wakacyjny do tego, aby zwiększyć sprzedaż
2022.06.23Jak skutecznie monitorować e-commerce?
2022.06.23