

Holding Media-Saturn przedłuża współpracę z Universal McCann
Właściciel sieci marketów ze sprzętem elektronicznym Media Markt i SATURN wyłonił zwycięzcę przetargu na planowanie i zakup mediów telewizyjnych. Po raz kolejny został nim dom mediowy Universal McCann, z którym holding współpracuje od 2002 roku.
Do zasadniczej fazy przetargu zaproszono cztery agencje. Po przeanalizowaniu ofert, Media Saturn zdecydował się przedłużyć umowę z dotychczasowym partnerem.
Universal McCann zaoferował nam konkurencyjne warunki i pomoc w optymalnym doborze mediów. Ważną rolę odegrały także nasze doświadczenia, zaufanie biznesowe i relacje wypracowane w ciągu blisko 12 lat współpracy. Liczymy na dalsze wsparcie, zarówno od strony zakupu mediów, jak i koncepcji strategicznego planowania – powiedział Dariusz Juszkiewicz, kierownik Działu Planowania Mediów Media-Saturn Holding Polska.
W ramach współpracy z Media Saturn, wybrany dom mediowy odpowiada przede wszystkim za planowanie i zakup mediów telewizyjnych, a także opracowywanie kampanii dla sieci specjalistycznych marketów Media Markt i SATURN. Ponadto, holding korzysta również z doradztwa i wiedzy partnera w zakresie nowoczesnych strategii marketingowych.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16Redukcja hałasu w przemyśle
2025.05.16IFS wybiera technologię lokalizacji firmy TomTom, aby ulepszyć swoje usługi
2025.05.15Kobiety przed założeniem własnej firmy powstrzymuje sytuacja rodzinna, a mężczyzn – stan zdrowia. Nowe dane
2025.05.14Już w maju kluczowe wydarzenie dla branży geoinformacyjnej – Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”.
2025.05.14Telefon wciąż na pierwszym miejscu w obsłudze klienta
2025.05.14Rolnicy wracają do inwestycji: w I kwartale leasing maszyn wzrósł o 27% r/r
2025.05.14Girteka przyspiesza rozwój warszawskiego biura i usług spedycji drogowej
2025.05.13DXC udostępnia rozwiązanie SaaS dla ubezpieczeń w AWS Marketplace
2025.05.13