

Holding Media-Saturn przedłuża współpracę z Universal McCann
Właściciel sieci marketów ze sprzętem elektronicznym Media Markt i SATURN wyłonił zwycięzcę przetargu na planowanie i zakup mediów telewizyjnych. Po raz kolejny został nim dom mediowy Universal McCann, z którym holding współpracuje od 2002 roku.
Do zasadniczej fazy przetargu zaproszono cztery agencje. Po przeanalizowaniu ofert, Media Saturn zdecydował się przedłużyć umowę z dotychczasowym partnerem.
Universal McCann zaoferował nam konkurencyjne warunki i pomoc w optymalnym doborze mediów. Ważną rolę odegrały także nasze doświadczenia, zaufanie biznesowe i relacje wypracowane w ciągu blisko 12 lat współpracy. Liczymy na dalsze wsparcie, zarówno od strony zakupu mediów, jak i koncepcji strategicznego planowania – powiedział Dariusz Juszkiewicz, kierownik Działu Planowania Mediów Media-Saturn Holding Polska.
W ramach współpracy z Media Saturn, wybrany dom mediowy odpowiada przede wszystkim za planowanie i zakup mediów telewizyjnych, a także opracowywanie kampanii dla sieci specjalistycznych marketów Media Markt i SATURN. Ponadto, holding korzysta również z doradztwa i wiedzy partnera w zakresie nowoczesnych strategii marketingowych.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





