

Huawei liderem sprzedaży tabletów w Polsce
Marka Huawei, która odnosi sukcesy na rynku smartfonów, cieszy się coraz większą popularnością także w segmencie tabletów. Jak wynika z najnowszych danych GfK Polonia, w ostatnim roku Huawei podwoił swoją sprzedaż i został nowym liderem całego segmentu. Firma powinna umocnić swoją pozycję w kolejnych miesiącach za sprawą nowego tabletu Huawei MediaPad M5 10.
Bardzo dobre parametry Huawei MediaPad M5 10 w połączeniu z równie wysoką jakością wykonania oraz atrakcyjną ceną powinny znaleźć uznanie wśród nowych fanów marki i zapewnić dalszy rozwój w segmencie tabletów. Już dziś w segmencie tym Huawei, jako nowy lider, ma 29% udziałów. To niemal dwukrotnie więcej niż na przełomie 2016 i 2017 r. Wzrost ten staje się jeszcze bardziej imponujący w zestawieniu z danymi z końca 2015 i 2014 r. Wówczas udział Huawei wyniósł odpowiednio 5% i 0.5%.
- Zdobycie pozycji lidera w segmencie tabletów w ciągu trzech lat jest powtórzeniem sukcesu Huawei na rynku smartfonów. I w jednym i w drugim przypadku pracujemy według tej samej zasady: chcemy dostarczać nowoczesne i bardzo dobrze wykonane produkty, które spełniają oczekiwania naszych fanów. Taki jest też nasz Huawei MediaPad M5 10. Oferuje on bardzo dobre parametry i możliwości. Do tego jest stylowy i praktyczny, dzięki czemu powinien być bardzo dobrym wyborem dla wszystkich osób zainteresowanych nowym tabletem – mówi Jefferson Zhang, Dyrektor Zarządzający Huawei CBG Polska.
Źródło: GfK Polonia
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Skuteczna nauka do LDEK, LEK i PES z examed.pl
2025.05.06Coś ruszy się w budownictwie? 30% firm prognozuje większą sprzedaż, 27% będzie więcej inwestować
2025.05.06Mostostal startuje ze sprzedażą III etapu Rezydencji Zegrze
2025.05.06G City Europe wzmacnia dział rozwoju – Piotr Myszka obejmuje stanowisko Head of Development
2025.05.05Wymarzona premiera. Nowa marka Koots triumfuje w German Design Award 2025
2025.05.05Ekoinbud po raz trzeci z Pomorską Nagrodą Jakości
2025.04.30Nowa kampania OKNOPLAST – na co stawia marka w tej komunikacji
2025.04.30Barometr EFL wskazuje na stabilne nastroje MŚP. Ale to może nie potrwać już długo
2025.04.30Edyta Kuczys nowym dyrektorem sprzedaży w Grupie Opteamic
2025.04.29