

Huawei powalczy o klienta w Stanach Zjednoczonych
Wiadomości / 2015.03.03
Po zamieszaniu w Ameryce związanym z bezpieczeństwem narodowym i działaniami chińskiego wywiadu i hakerów i problemów z tym związanych dla Huawei, teraz gigant z Państwa Środka planuje szeroką kampanię produktową i wizerunkową, która ma przekonać Amerykanów do swoich produktów. Pomóc w tym ma portfolio. Huawei skupi się na smartfonach Honor oraz smartwatch'ach. Firma chce wydać sporo pieniędzy na marketing, tym bardziej że na rynku jest ostra konkurencja. W Stanach są to szczególnie Apple i Samsung. Wg. raportu IDC udział Huawei na rynku w USA to 1%, czyli np. mniej niż ZTE (6.4%), więc przed firmą jeszcze sporo pracy, ale jest potencjał aby mocniej zadomowić się na rynku w Stanach.
źródło: huawei/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11HR
Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CSR
CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Nieruchomości
Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Finanse
Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Wiadomości
Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





