Huawei powalczy o klienta w Stanach Zjednoczonych
Wiadomości / 2015.03.03
Po zamieszaniu w Ameryce związanym z bezpieczeństwem narodowym i działaniami chińskiego wywiadu i hakerów i problemów z tym związanych dla Huawei, teraz gigant z Państwa Środka planuje szeroką kampanię produktową i wizerunkową, która ma przekonać Amerykanów do swoich produktów. Pomóc w tym ma portfolio. Huawei skupi się na smartfonach Honor oraz smartwatch'ach. Firma chce wydać sporo pieniędzy na marketing, tym bardziej że na rynku jest ostra konkurencja. W Stanach są to szczególnie Apple i Samsung. Wg. raportu IDC udział Huawei na rynku w USA to 1%, czyli np. mniej niż ZTE (6.4%), więc przed firmą jeszcze sporo pracy, ale jest potencjał aby mocniej zadomowić się na rynku w Stanach.
źródło: huawei/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Nieruchomości
Nowoczesna kamienica Na Okrzei już gotowa
2025.01.14Wydarzenia
Młodzi muzycy, wielkie talenty w CH Targówek – koncerty na żywo już 18 stycznia!
2025.01.13Nieruchomości
Drewniane budownictwo modułowe - EKOINBUD podsumowuje rok 10 wielkogabarytowymi inwestycjami
2025.01.13Nieruchomości
Czy trudny rok może być dobry? Olivia Centre podsumowuje 2024 rok.
2025.01.13Technologie
TomTom Orbis Maps oferują teraz geometrię pasa ruchu 3D dla każdej drogi
2025.01.13Wiadomości
Zanieczyszczenie odpadów papierowych plastikiem wzrasta o 40 proc. w miesiącach zimowych
2025.01.10Wydarzenia
Colline x Terrano od Lena Lighting i Acustio w chińskim Red Dot Design Museum
2025.01.09Moto
Współpraca TomTom i Esri dla zaawansowanej analizy lokalizacji
2025.01.09Wiadomości