

Hubert Wiśniewski szefem marki WICONA w Polsce
Hydro Building Systems Poland informuje o powołaniu stanowiska Country Managera na rynku polskim. Od lipca rolę tą pełni Hubert Wiśniewski.
Marka WICONA jest obecna na rynku polskim od ponad 20 lat. Wraz z marką SAPA reprezentowała część architektoniczną koncernu Hydro, oferując portfolio innowacyjnych systemów aluminiowych dla budownictwa, z niskoemisyjnego aluminium. Od lipca tego roku brand WICONA będzie dedykowany na rynek polski. Za nadzór oraz realizację strategii, na stanowisku Country Managera odpowiada Hubert Wiśniewki, który wcześniej pełnił obowiązki Dyrektora Handlowego WICONA.
Hubert Wiśniewski jest związany z grupą Hydro od 2012. Wówczas pełnił funkcję Regionalnego Kierownika Sprzedaży. Przez 2 ostatnie lata rozwijał sprzedaż polskiego oddziału marki WICONA. W nowej roli ma wykorzystać swoje rozległe, ponad 20-letnie doświadczenie w branży aluminium.
Posiada szerokie kompetencje z zakresu zarządzania sprzedażą oraz umiejętności związane z rozwojem biznesu. Wniesie istotny wkład w ekspansję marki WICONA na rynku polskim.
Hubert Wiśniewski. Fot. Wicona
Grupa Hydro jest liderem w dziedzinie recyklingu aluminium. Dlatego ważnym aspektem strategii, również na rynku polskim, jest wcielanie w życie filozofii odpowiedzialności za środowisko naturalne. Jak mówi Hubert Wiśniewski: Nasza strategia Hydro 2025 stawia nas w czołówce branż, które mają znaczenie dla klimatu, gospodarki o obiegu zamkniętym, a co za tym idzie dla całego społeczeństwa. Posiadamy kompetencje i doświadczenie, aby nadal być liderem w dziedzinie niskoemisyjnego aluminium i energii odnawialnej. To jest nasz główny cel, ale chcemy działać jeszcze szerzej. Dlatego będziemy rozwijać się w nowych obszarach, ale moim celem jest przede wszystkim napędzanie rentowności oraz wzmocnienie świadomości naszej pozycji, jako lidera niskoemisyjnych rozwiązań dla budownictwa.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





