

„Hydro CIRCAL – niskoemisyjne aluminium” – zaproszenie na webinarium PLGBC
Marka WICONA przesuwa granice zrównoważonego rozwoju. Dowodem są okna, drzwi i fasady marki, których cyrkularna produkcja opiera się na wykorzystaniu Hydro CIRCAL - gamie najwyższej jakości aluminium wyprodukowanego w co najmniej 75% z przetworzonego, poużytkowego złomu. Hydro CIRCAL ma jeden z najniższych na świecie śladów węglowych: 2,3 kg CO2 na kilogram aluminium, potwierdzony przez niezależną stronę trzecią i opatrzony Environmental Product Declaration (EPD).
Więcej o wykorzystaniu trwałych i nadających się do recyclingu materiałach o niskim śladzie węglowym, można dowiedzieć się w czasie webinarium: „Hydro CIRCAL – niskoemisyjne aluminium”, organizowanym przez @PLGBC Polish Green Building Council.
Webinarium odbędzie się 23 listopada o godzinie 10:00. Dyskusję moderować będzie Magdalena Wojtas. W roli eksperta wystąpi Cezary Gadomski, który odpowiada za maksymalizację sprzedaży poprzez realizację strategii sprzedażowej Grupy Hydro, a także zapewnienie płynnej i efektywnej obsługi wewnętrznego i zewnętrznego łańcucha dostaw produktów marki WICONA. Ponad to wspiera biura architektoniczne, architektów oraz konsultantów elewacji.
Zarejestruj się już teraz: Link do rejestracji: https://bit.ly/3fX5pc5
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





