

Hydro, właściciel marki WICONA pomaga dzieciom i młodzieży na Ukrainie
Grupa Hydro, właściciel marki WICONA przekazuje blisko 100 000 EUR w ramach świątecznej akcji "Ukraińska gotowość zimowa". Jej celem jest wsparcie najbardziej bezbronnych osób dotkniętych wojną na Ukrainie. Pomoc obejmuje szczególnie szkoły oraz szpitale.
Rosyjskie ostrzały wciąż niszczą ukraińską infrastrukturę, ograniczając system energetyczny, czy dostawę wody. Nie mogą normalnie funkcjonować szpitale i wciąż rośnie ryzyko zachorowań na zapalenie płuc, COVID-19 i grypę. W takiej sytuacji blisko 7,5 miliona dzieci staje w obliczu chłodu i braku dostępu do zajęć szkolnych prowadzonych zdalnie.
UNICEF współpracuje z partnerami na Ukrainie, aby dotrzeć do bezbronnych dzieci i ich rodzin z podstawowymi usługami, w tym zdrowiem, edukacją, ochroną, wodą i urządzeniami sanitarnymi, a także z zaopatrzeniem ratującym życie. Kryzys dotyka również kondycję psychiczną dzieci. Według szacunków, ok. 1,5 mln osób jest zagrożonych depresją, lękiem, zaburzeniami stresu pourazowego i innymi chorobami psychicznymi. UNICEF działa również w tym zakresie organizując do tej pory 55 punktów SPILNO, czyli ciepłych, bezpiecznych przestrzeni zapewniających pomoc dla dzieci, młodzieży i ich opiekunów.
Miliony dzieci na Ukrainie miały swoje życie wywrócone do góry nogami. Dzieci są niewinnymi ofiarami wojen, w których są pozbawione najbardziej podstawowych potrzeb, takich jak zagwarantowane bezpieczeństwo, dostęp do odpowiedniej żywności, opieki zdrowotnej i edukacji. Mamy nadzieję, że nasz świąteczny wkład przyczyni się do edukacji i rozwoju dzieci na Ukrainie - mówi Hilde Merete Aasheim, Prezes i Dyrektor Generalny w Hydro.
Hydro jest sygnatariuszem UNICEF Norwegia. Strategia odpowiedzialności społecznej Hydro koncentruje się na edukacji i rozwoju umiejętności, a jej cele są dostosowane do kilku obszarów kluczowych kompetencji UNICEF. Dlatego też świąteczna składka od Hydro jest przeznaczona na programy edukacyjne i rozwojowe.
Już w marcu tego roku, tuż po ataku Federacji Rosyjskiej, Grupa Hydro i jej pracownicy przekazali blisko 1 milion EUR na działalność UNICEF-u na Ukrainie. W odpowiedzi na atak Rosji, Hydro podjęło również decyzję o niezawieraniu nowych kontraktów z rosyjskimi kontrahentami oraz przyjrzało się sposobom obsługi i wyjścia z istniejących zobowiązań, w tym zamrożenia relacji handlowych.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Uluc Ayik nowym CEO Procter & Gamble w Europie Centralnej
2023.10.03Inspirująca podróż do świata natury - Cerrad na Cersaie 2023
2023.10.03Mosznowładcy w Galerii Dominikańskiej 7 października 2023| Darmowe badania dla mężczyzn
2023.10.03Volkswagen Bank z nowymi benefitami dla klientów firmowych
2023.10.02Develia rozpoczyna budowę III etapu inwestycji Malta Point
2023.10.02Grupa Develia osiągnęła 79,5 mln zł zysku netto w I półroczu 2023 r.
2023.10.02Mercator Medical podsumowuje pierwszą połowę 2023 roku
2023.10.02Develia ukończyła budowę XIV etapu Słonecznego Miasteczka
2023.09.29Te sukcesy polskich start-upów inspirują! Dotacje pomagają deep-techom
2023.09.29