

II Kongres Serwisów AGD za nami
Wczoraj odbył się zorganizowany przez CECED Polska II Kongres Serwisów AGD poświęcony zagadnieniom obsługi posprzedażnej sprzętu gospodarstwa domowego. Spotkanie odbyło się w Hotelu Ossa koło Rawy Mazowieckiej. Spotkanie jest wspólną inicjatywą członków związku, firm: Amica, Beko, Bosch-Siemens, Candy-Hoover, Electrolux, Gorenje, Indesit, Samsung, Vorwerk oraz Whirlpool. Z każdą z tych firm właściciele punktów serwisowych mają w ciągu roku wiele spotkań indywidualnych jednak organizatorzy są przekonani, że warto czasami wspólnie porozmawiać o kwestiach najbardziej istotnych dla branży.
Podczas Kongresu skupiono się na sprawach strategicznych oraz wyzwaniach jakie stoją przed producentami i punktami serwisowymi. Przede wszystkim mówiono o nowych prawach konsumenta, które zaczną obowiązywać w grudniu 2014 roku. Nowa ustawa wprowadzi m.in. tzw. „zasadę jednej naprawy”. Część spotkania poświęcono także jakości obsługi klienta.
źródło: cecedpolska/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
23% polskich firm prognozuje wyższe przychody w wakacje. Inwestycje muszą poczekać
2025.07.09Analiza stanowiska pracy – nieoczywisty klucz do sukcesu wdrożenia SAP HCM
2025.07.08Odnowienie certyfikatów DNV dla akumulatorów Exide do zastosowań morskich i rekreacyjnych
2025.07.08Girteka mianuje Dmitrija Voitkeviča Dyrektorem Operacji Transportowych w Polsce
2025.07.07Canon World Unseen Exhibition – poruszająca podróż do świata wyobraźni i dotyku w Ustroniu Morskim
2025.07.07W Kębłowie powstanie pierwszy ekologiczny żłobek
2025.07.07Join UP! Polska z nową Dyrektorką Zarządzającą – Agnieszką Mrozek
2025.07.05Smoczy weekend w CH Biała – wejdź do świata „Jak wytresować smoka”!
2025.07.04Matexi Polska w Q2 zwiększyło sprzedaż mieszkań
2025.07.03