II Kongres Serwisów AGD za nami
Wczoraj odbył się zorganizowany przez CECED Polska II Kongres Serwisów AGD poświęcony zagadnieniom obsługi posprzedażnej sprzętu gospodarstwa domowego. Spotkanie odbyło się w Hotelu Ossa koło Rawy Mazowieckiej. Spotkanie jest wspólną inicjatywą członków związku, firm: Amica, Beko, Bosch-Siemens, Candy-Hoover, Electrolux, Gorenje, Indesit, Samsung, Vorwerk oraz Whirlpool. Z każdą z tych firm właściciele punktów serwisowych mają w ciągu roku wiele spotkań indywidualnych jednak organizatorzy są przekonani, że warto czasami wspólnie porozmawiać o kwestiach najbardziej istotnych dla branży.
Podczas Kongresu skupiono się na sprawach strategicznych oraz wyzwaniach jakie stoją przed producentami i punktami serwisowymi. Przede wszystkim mówiono o nowych prawach konsumenta, które zaczną obowiązywać w grudniu 2014 roku. Nowa ustawa wprowadzi m.in. tzw. „zasadę jednej naprawy”. Część spotkania poświęcono także jakości obsługi klienta.
źródło: cecedpolska/informacjebranzowe.pl