

II Kongres Serwisów AGD za nami
Wczoraj odbył się zorganizowany przez CECED Polska II Kongres Serwisów AGD poświęcony zagadnieniom obsługi posprzedażnej sprzętu gospodarstwa domowego. Spotkanie odbyło się w Hotelu Ossa koło Rawy Mazowieckiej. Spotkanie jest wspólną inicjatywą członków związku, firm: Amica, Beko, Bosch-Siemens, Candy-Hoover, Electrolux, Gorenje, Indesit, Samsung, Vorwerk oraz Whirlpool. Z każdą z tych firm właściciele punktów serwisowych mają w ciągu roku wiele spotkań indywidualnych jednak organizatorzy są przekonani, że warto czasami wspólnie porozmawiać o kwestiach najbardziej istotnych dla branży.
Podczas Kongresu skupiono się na sprawach strategicznych oraz wyzwaniach jakie stoją przed producentami i punktami serwisowymi. Przede wszystkim mówiono o nowych prawach konsumenta, które zaczną obowiązywać w grudniu 2014 roku. Nowa ustawa wprowadzi m.in. tzw. „zasadę jednej naprawy”. Część spotkania poświęcono także jakości obsługi klienta.
źródło: cecedpolska/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
CK Development ruszyło z budową projektu Nova Wola Park
2025.03.12IBC SOLAR i Huawei ogłaszają rozpoczęcie współpracy
2025.03.11Truck Care: Jak wynajem pojazdów może się wpisać w strategię firm transportowych w 2025 roku?
2025.03.11Jagoda Palider nową Chief People Officer w Girtece – polska menadżerka odpowiada za rozwój strategii personalnej Grupy
2025.03.10Eksperci od wzroku bliżej pacjentów – nowa klinika Optegra już w Warszawie
2025.03.07Zdaniem 76 proc. polskich przedsiębiorczyń rotacja pracowników utrudnia rozwój firmy i zespołu
2025.03.06Synergia ciepła z centr danych – nowym źródłem grzewczym w Polsce
2025.03.06WSiP zakotwicza w warszawskim budynku Equator II
2025.03.05Exide Technologies i zespół LIQUI MOLY Dynavolt Intact GP wzmacniają współpracę na następne 3 lata
2025.03.05