innovaphone opublikowała raport na temat redundancji
Redundancja : Czy infrastruktura komunikacyjna w Twojej firmie jest wystarczająco bezpieczna i posiada mechanizmy zabezpieczające na wypadek awarii?
Efektywny system komunikacyjny stanowi podstawę prawidłowego funkcjonowania firmy i jest jednym z najważniejszych elementów, które odpowiedzialne są za przepływ informacji, a także kontakt z klientami i partnerami biznesowymi. Przerwa w komunikacji może mieć zatem duży wpływ na wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa. Nawet jeśli awaria dotyczy tylko części komunikacji (takich jak konsola operatora lub integracja z systemem CRM), ma to ogromny wpływ na efektywność i wydajność pracowników oraz skuteczność ich pracy.
Raport innovaphone (z listą kontrolną) zawiera m.in. odpowiedź na pytanie, jakie aspekty należy wziąć pod uwagę podczas wyboru systemu redundantnego:
- Czy w razie awarii systemu, komponenty o znaczeniu krytycznym zagrażają kluczowym procesom w firmie?
- Jakie przerwy w pracy z powodu awarii systemu są ewentualnie do zaakceptowania?
- Jakie rodzaje ryzyka należy wziąć pod uwagę?
- Koncepcje systemu awaryjnego i wymagane zasoby
- Jakie koncepcje redundancji oferują producenci i integratorzy?
- Kto jest odpowiedzialny za zapewnienie redundancji?
Zapraszamy do pobrania bezpłatnego raportu innovaphone.
źródło: informacjebranzowe.pl