

Innowacje w ubezpieczeniach: DXC i ServiceNow stawiają na sztuczną inteligencję
Firma DXC Technology, lider w dziedzinie usług IT, ogłosiła rozszerzenie partnerstwa z ServiceNow – platformą opartą na sztucznej inteligencji, która wspiera transformację biznesową. Celem tej inicjatywy jest modernizacja sektora ubezpieczeniowego. Jako partner klasy Elite, DXC łączy swoje rozwiązania branżowe z możliwościami sztucznej inteligencji ServiceNow, wprowadzając DXC Assure BPM (Business Process Management).
Współczesne firmy ubezpieczeniowe muszą stawić czoła wyzwaniom związanym z przyspieszonym rozwojem biznesu i wdrażaniem innowacji, jednocześnie usprawniając operacje oraz zapewniając klientom szybszą i bardziej niezawodną obsługę. Niestety, ich rozwój często utrudniają skomplikowane, ręcznie zarządzane procesy i przepływy pracy. Z badań HFS Research wynika, że już 45% ubezpieczycieli inwestuje w rozwiązania technologiczne, które pomagają usprawnić obszary obsługi klienta, operacji oraz administracji.
DXC i ServiceNow łączą swoje kompetencje, by wspierać ubezpieczycieli w usprawnianiu procesów i zwiększaniu efektywności operacyjnej. Rozwiązanie DXC Assure BPM napędzane przez ServiceNow łączy sztuczną inteligencję, analizę danych i automatyzację przepływów pracy, co pozwala ograniczyć skomplikowane, manualne procedury, poprawić wydajność oraz zwiększyć satysfakcję klientów. System wspiera każdy etap obsługi polisy i może zmniejszyć koszty operacyjne nawet o 40% poprzez automatyzację procesów, które dotychczas wymagały ręcznej pracy.
– Naszym celem jest dostarczanie klientom wymiernych korzyści, które wzmacniają ich biznes. Rozszerzona współpraca z ServiceNow pozwala nam połączyć nasze doświadczenie w branży ubezpieczeniowej z nowoczesną technologią AI i automatyzacją procesów. Dzięki temu ubezpieczyciele mogą działać szybciej, elastyczniej i bardziej efektywnie – powiedział Ray August, Prezes Insurance Software and Business Process Services w DXC. – Razem kształtujemy przyszłość sektora ubezpieczeń.
– Połączenie sztucznej inteligencji i zautomatyzowanych procesów ServiceNow z doświadczeniem DXC w branży może zrewolucjonizować sposób działania firm ubezpieczeniowych w sposób, który dotąd nie był możliwy – powiedziała Erica Volini, Executive Vice President, Worldwide Industries, Partners, and Go-to-Market w ServiceNow. – Umożliwiamy całej branży ubezpieczeniowej szybkie dostosowanie się do zmian, usprawniając ich procesy i obsługę klientów.
Assure BPM napędzane przez ServiceNow to kompleksowe rozwiązanie ubezpieczeniowe, które wspiera wszystkie etapy życia polisy. Obejmuje to zarządzanie polisami, wystawianie faktur i realizację płatności, obsługę nowych transakcji, ocenę ryzyka (underwriting) oraz procesy związane z roszczeniami. Kluczowe cechy rozwiązania to:
• Wstępnie skonfigurowane przepływy pracy oparte na ponad 40-letnim doświadczeniu DXC w branży ubezpieczeniowej oraz technologii sztucznej inteligencji i automatyzacji procesów ServiceNow.
• Kompleksowa integracja z platformą DXC Assure, która zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa, łatwą integrację z innymi aplikacjami ubezpieczeniowymi DXC oraz optymalizację centrum danych.
• Samoobsługowy portal dla posiadaczy polis oparty na sztucznej inteligencji, który umożliwia szybszą i dokładniejszą obsługę, oferując spersonalizowane odpowiedzi na pytania użytkowników.
• Zastosowanie zaawansowanej sztucznej inteligencji do automatyzacji procesów związanych z administracją polisami, co pozwala na uwolnienie zasobów i skupienie się na innowacjach oraz lepszej obsłudze klienta.
Więcej informacji na temat DXC Assure BPM powered by ServiceNow można znaleźć na stronie www.dxc.com/lifeandwealth.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Kto obsłuży rosnącą powierzchnię magazynowo – przemysłową w Polsce?
2025.04.03Nowy szef sprzedaży Beyerdynamic w regionie CEE & CIS
2025.04.03Startuje dziesiąta edycja konkursu WIZJERY’25 – święto ekspertów branży nieruchomości
2025.04.02Sztuka cyfrowa w nowym wymiarze – wystartowała wystawa Victorii Fard w CH Promenada
2025.04.02Exide Technologies otrzymał Złoty Medal EcoVadis za wzorowy standard zrównoważonego rozwoju
2025.04.02Igepa Polska wprowadzi się do MLP Łódź
2025.04.02Sześć najważniejszych zalet pracy konsultanta SAP
2025.04.01Nagrody Olivia Prize 2024 trafiły do zwycięzców
2025.03.28Obiekty typu mix-use coraz częściej wybierane przez inwestorów
2025.03.28