Inperly
Inperly – wirtualny oddział przyszłości od Billennium
Billennium, polska spółka dostarczająca rozwiązania oraz usługi IT dla biznesu, prezentuje In person, remotly, czyli w skrócie – Inperly. Inperly to łatwa we wdrożeniu platforma do wielokanałowej komunikacji, umożliwiająca bezpośredni kontakt pomiędzy firmą a klientem, nawet w przypadku zamknięcia placówek stacjonarnych. Dodatkowo rozwiązanie usprawnia logistykę pomiędzy oddziałami, zmniejszając związane z nią wydatki, zwiększa dostępność usług dla klientów, w tym seniorów i usprawnia obieg dokumentów.
Inperly łączy w sobie jakość i kompleksowość obsługi klienta w tradycyjnych oddziałach, z wygodą zdalnego zarządzania procesami, niczym w prawdziwym oddziale przyszłości. Podstawą rozwiązania jest wysokiej jakości wideo rozmowa, która może zostać zainicjowana w różnych kanałach, zarówno na stronie internetowej firmy, jak i poprzez komunikator czy profil w mediach społecznościowych. Co więcej, Inperly działa na urządzeniach stacjonarnych oraz mobilnych. Dzięki temu pozwala z jednej strony zaoszczędzić czas konsumentów, gwarantując im wygodę w kontaktach z instytucjami bankowymi czy ubezpieczeniowymi, a z drugiej znacząco zwiększa zadowolenie z obsługi i poprawia wyniki sprzedażowe[1].
Wśród możliwości rozwiązania stworzonego przez Billennium można wymienić, m.in.:
- Wideo komunikację – wysoka jakość rozmowy, bez konieczności instalowania dodatkowych aplikacji po stronie klienta.
- Wideo weryfikację tożsamości klienta – opcja biometrycznego potwierdzenia tożsamości rozmówcy, który nie posiada profilu zaufanego.
- Możliwość wydania na określony czas cyfrowego podpisu, do wykorzystania na platformie, usprawniająca obieg dokumentów, bez konieczności ich drukowania czy korzystania z usług kuriera.
- Integrację z komunikatorami internetowymi i wielokanałowość komunikacji – uspójnienie komunikacji dzięki połączeniu kanałów preferowanych przez klienta w jeden, dopasowany do firmy.
- Dzielenie się widokiem ekranu – możliwość udostępniania ekranu klientowi i wspólne przeglądanie produktów, ofert czy umów.
- Wymianę plikami – funkcja przesyłania dokumentów czy prezentacji z klientem w czasie rzeczywistym.
- Personalizację – dodanie do rozwiązania identyfikacji wizualnej i dopasowanie narzędzia do preferencji użytkowników
- Szybkie wdrożenie – zarówno w wersji chmurowej, hybrydowej czy na serwerach organizacji
Inperly może być także zaimplementowane w dedykowanych kioskach, wyposażonych w kamerę, ekran oraz pad, czyli urządzenie do cyfrowego podpisu – odręcznego lub biometrycznego. Kioski, umieszczone np. w placówce bankowej, pozwolą połączyć się z ekspertem, znajdującym się w innym oddziale firmy czy nawet w swoim mieszkaniu, umożliwiając sprzedaż wszystkich produktów i usług, bez konieczności zatrudniania dodatkowych pracowników na miejscu.
– Inperly to narzędzie, które wykorzystuje dorobek cyfrowej rewolucji, dopasowując się do preferencji użytkowników, jednocześnie zwiększając dostępność świata wirtualnego dla osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Dzięki naszemu rozwiązaniu klienci zyskają możliwość zdalnego wzięcia kredytu lub podpisania umowy. Co więcej, w każdej chwili będą mogli poprosić konsultanta o objaśnienie szczegółów danego produktu czy zapisów umowy. Wszystko to w trakcie rozmowy z dowolnego miejsca na ziemi, bez konieczności udawania się do placówki – powiedział Grzegorz Ławnik, product owner Inperly w Billennium.
Więcej informacji o rozwiązaniu stworzonym przez Billennium znajduje się pod adresem: inperly.com.
[1] Według badania „How to Capture and Create Value from Video Banking”, przeprowadzonego przez EFMA oraz CUNA
źródło: informacjebranzowe.pl