

Interprint zaprasza na łódzkie święto designu
Interprint - wieloletni partner i sponsor Łódź Design Festival, na jubileuszową edycję tej imprezy przygotował wyjątkowe atrakcje. Wszystkich odwiedzających hale wystawiennicze przy ul. Tymienieckiego 3, zaprasza przede wszystkim na specjalną ekspozycję (budynek C, I piętro), na której spotkać się będzie można z drugoplanowymi bohaterami codzienności - tymi często niezauważanymi, których obecność uważamy za oczywistość. To świetna okazja, by zatrzymać się, przyjrzeć się im bliżej i dokładniej, a przede wszystkim - zobaczyć więcej.
Pod hasłem "On focus", na przestrzeni 70 mkw odwzorowane zostanie wyposażenie pomieszczeń, które odwiedzamy każdego dnia: łazienki, kuchni, biura, baru, parku. Na odrębnych przystankach zwiedzający będą mieli okazję znaleźć inspiracje i trendy zaklęte w meblowych formach i dekorach. Wśród nich znajdą się nowe i już znane klientom wzory zaprojektowane m.in. przez Maję Palczewską.
Uzupełnieniem głównego stoiska, będą wyjątkowe warsztaty, które poprowadzi Maurizio Burrato na co dzień pracujący w dziale Design Development Interprint. Trzy spotkania z architektami, projektantami i wszystkimi zainteresowanymi wzornictwem i trendami rozpoczną się w sobotę 15 października, w godz. 14:00, 16:00 i 18:00 na wystawie Interprint. Podczas nich Maurizio Burrato opowie o aktualnych tendencjach wzorniczych: formach, barwach, znaczeniach i o tym co ze sobą niosą...
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





