

ISOVER „koncertuje” z Grzegorzem Turnauem
Między ciszą a ciszą istotne są tylko dobre dźwięki i muzyka – przekonuje ISOVER. Marka materiałów izolacyjnych kolejny raz nawiązała współpracę z muzykiem Grzegorzem Turnauem. Tym razem została partnerem nowego albumu oraz trasy koncertowej artysty.
Logo ISOVER obecne jest na najnowszym – jubileuszowym krążku krakowskiego wokalisty, pianisty i kompozytora o tytule „L”. Siedemnasty w dorobku Grzegorz Turnaua album zawiera 2 płyty DVD i jedną DVD z niepublikowanymi wcześniej nagraniami audio i video. Wydaniu albumu towarzyszy trasa koncertowa „L-live”, podczas której artysta prezentuje mieszankę swoich najbardziej i najmniej znanych utworów oraz nowe kompozycje.
Dla ISOVER, którego produkty z wełny mineralnej szklanej i skalnej zdecydowanie poprawiają akustykę budynków, współpraca z artystą ma szczególne znaczenie.
- W ISOVER tworzymy innowacyjne rozwiązania izolacyjne, aby zapewnić użytkownikom budynków maksimum komfortu. Obok ciepła w domu, szczególne znaczenie ma dla nas także cisza. Nasze materiały pomagają uchronić się przed niepożądanym hałasem. W ciszy nasz mózg ma lepsze warunki do pracy – łatwiej identyfikuje emocje i pobudza kreatywność. Cisza przyczynia się do redukcji stresu i napięć nerwowych. Podobnie muzyka. Kojące dźwięki tworzy właśnie Grzegorz Turnau, dlatego z radością wsparliśmy tak wyjątkowy projekt, jakim jest jubileuszowa płyta i trasa koncertowa. Tym bardziej, że dla ISOVER rok 2018 jest także szczególny z uwagi na 25-lecie firmy na polskim rynku – mówi Benedykt Korduła, dyrektor marketingu ISOVER.
Wcześniej artysta dwukrotnie zagrał koncerty na spotkaniach ISOVER z klientami. W ramach bieżącej umowy sponsorskiej logo ISOVER pojawia się na albumie „L”, 200 nośnikach outdoor promujących płytę w całym kraju oraz w reklamach w prasie. Płyty z autografem autora można też wygrać w konkursach na facebooku marki: facebook.com/isoverpl.
źródło: isover/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Podwójna nagroda dla Olivia Home podczas Baltic Sea Region Real Estate Awards 2025
2025.05.21W oczekiwaniu na obniżkę stóp kapitalizacji, MLP Group w 1Q’25 znacznie zwiększa EBITDA i przepływy pieniężne
2025.05.20Tylko 5 proc. firm handlowych prognozuje wzrost przychodów, a 23 proc. obawia się ich spadku
2025.05.20Klinika Optegra rusza z wyjątkowym konkursem – stwórz projekt ściany, który przyciąga wzrok!
2025.05.19Sektor biurowy w miastach regionalnych Q1 2025
2025.05.19MLP Group rozpoczęło budowę drugiej inwestycji w regionie Berlina
2025.05.19PETRONAS Lubricants International i IVECO wprowadzają na rynek wspólną linię produktów Tutela dla pojazdów użytkowych
2025.05.17Drukarki i cyberbezpieczeństwo. Europejscy pracownicy biurowi lekceważą zagrożenia.
2025.05.16Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16