

J.W. Construction ponownie sponsoruje warszawską drużynę siatkarską
Spółka J.W Construction Holding ponownie podpisała umowę z Akademickim Związkiem Sportowym Politechniki Warszawskiej SA w zakresie sponsoringu męskiej drużyny siatkarskiej ONICO Warszawa i będzie wspierać zawodników w nadchodzącym sezonie PlusLigi. W poprzednich latach jeden z największych polskich deweloperów był dwukrotnie sponsorem drużyny AZS Politechniki Warszawskiej.
Warszawa to dla nas szczególne miasto, bo tutaj powstaje najwięcej naszych inwestycji. Chcemy brać czynny udział w rozwoju stolicy, a co za tym idzie, wspomagać zdolnych i ambitnych ludzi. Wierzę bowiem, że wspieranie młodych talentów, to najlepsza inwestycja w przyszłość. Duży sentyment mam również do samego klubu, z którym współpracowaliśmy już dwukrotnie w latach poprzednich. Z zainteresowaniem obserwowałem, jak rozwija się przez ten czas i jak odnosi coraz więcej sukcesów. Jestem przekonany, że w nadchodzącym sezonie pod wodzą trenera Stéphane’a Antigi zawodnicy będą walczyć o każde zwycięstwo – powiedział Józef Wojciechowski, Przewodniczący Rady Nadzorczej J.W. Construction Holding S.A.
– Jako prezes ONICO Warszawa czuję się zaszczycona, że biznesmen z osiągnięciami najwyższej klasy, jakim jest pan Józef Wojciechowski, ponownie dołączył wraz ze swoją firmą do sponsorów naszej drużyny – powiedziała Jolanta Dolecka, prezes ONICO Warszawa.
Na mocy podpisanej umowy logotyp Spółki J.W. Construction będzie można oglądać m.in. na rękawkach koszulek zawodników oraz w hali sportowej TORWAR podczas meczów PlusLigi.
źródło: jwc/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Nonko nowym najemcą w MLP Wrocław
2025.11.06Świat Connect w CH Focus Bydgoszcz – 4 dni kreatywnej zabawy dla całej rodziny! Łączymy świat zabawy i wyobraźni
2025.11.05Magia świąt na scenie w G City Targówek! Świąteczne spektakle i kreatywne warsztaty dla najmłodszych
2025.11.05Finanse i technologie z najwyższym wynikiem Barometru AI, HoReCa i zdrowie z największym spadkiem nastrojów
2025.11.04Pojazdy Lime dostępne także w sezonie jesienno-zimowym
2025.11.04Matexi Polska odsłania architektoniczne oblicze Żelaznej 54
2025.11.04K-Content Expo Poland: ponad 30 firm z koreańskiej branży kreatywnej szuka partnerów biznesowych w Polsce
2025.11.03Sharp Europe konsoliduje i repozycjonuje swoją markę pod hasłem: „One Sharp” Digital Experience.
2025.11.03Weekend pełen magii i radości w CH Biała
2025.11.03





