

Jak lokalizacja przekłada się na sukces hotelu?
By osiągnąć sukces w branży hotelarskiej, należy zadbać o gości, oferując im najwyższej jakości usługi. Reagowanie na dynamiczne zmiany zachodzące na tak rozwojowym rynku to podstawowy aspekt, na który muszą zwracać uwagę właściciele mniejszych lub większych hoteli. Jednak czynnikiem mającym największy wpływ na osiągnięcie sukcesu przez hotel jest dobór odpowiedniej lokalizacji idącej w parze z polityką hotelu.
W wielu przypadkach klienci poszukujący odpowiedniego hotelu na pierwszym miejscu stawiają właśnie lokalizację, odsuwając na dalszy plan proponowane przez sieć usługi. W przypadku wizyty biznesowej chcemy mieć nocleg, z którego szybko dotrzemy w miejsce, gdzie organizowana jest konferencja czy targi. Natomiast w czasie wyjazdu turystycznego interesuje nas przede wszystkim bliskość głównych atrakcji danego miasta. W obu przypadkach sprawdzi się sieć hoteli B&B Hotels.
„Znakomita lokalizacja to wizytówka hoteli B&B. W połączeniu z atrakcyjną ceną oraz wysokim standardem jakości oferowanych usług, stanowi o naszej przewadze konkurencyjnej. Potwierdzeniem tego są bardzo dobre wyniki osiągane przez nasze obiekty” – mówi Beatrice Bouchet, prezes B&B Hotels Polska.
Hotele B&B znajdują się w Toruniu, Wrocławiu i w Warszawie. Ich cechą wspólną jest strategiczna dla każdego z miast lokalizacja. Pierwszy obiekt B&B powstał w Toruniu. Hotel B&B Toruń usytuowany jest w sąsiedztwie – wpisanej na listę światowego dziedzictwa UNESCO – zabytkowej Starówki oraz obleganego przez przyjezdnych turystów dworca PKS. „Toruński hotel odniósł ogromny sukces. W tym roku świętowaliśmy jego 5-lecie. W tym czasie odwiedziły go setki gości, którzy do Torunia zawitali w celach biznesowych, jak i turystycznych. Ogromny potencjał miasta sprawia, że z uśmiechem patrzymy w przyszłość” – dodaje Beatrice Bouchet, prezes B&B Hotels Polska. – „Właśnie dlatego, otwierając hotel we Wrocławiu, zdecydowaliśmy się na zlokalizowanie go w samym centrum miasta” – podsumowuje.
Hotel B&B Wrocław Centrum usytuowany jest w środku trójkąta komunikacyjnego – pomiędzy Rynkiem, jedną z największych galerii handlowych oraz dworcem PKP. Dzięki temu strategiczne miejsca znajdują się w bliskiej odległości od siebie, a goście mogą zaoszczędzić czas przeznaczony na ewentualne dojazdy.
Jednak nie tylko hotele zlokalizowane w samym centrum miasta są poszukiwane przez gości. Hotel B&B Warszawa Okęcie jest popularny wśród osób, dla których bliskość lotniska oraz miejsc, w których organizowane są wszelkiego rodzaju konferencje, targi i inne eventy, jest kluczowa podczas wyboru noclegu.
„Naszym celem jest stworzenie w Polsce bazy hotelowej klasy ekonomicznej opartej na wysokiej jakości usług oraz niewygórowanej cenie. Dobór odpowiedniej lokalizacji jest kolejnym punktem naszej strategii rozwojowej. Dlatego już w 2016 r. pierwsi goście zawitają do naszych nowych hoteli w Łodzi oraz w Katowicach – tam również udało nam się wybrać lokalizację sąsiadującą z najważniejszymi punktami tych miast. Goście hoteli B&B są zadowoleni, ponieważ mają wszystko, czego potrzebują: wyśmienitą lokalizację, pokoje o wysokim standardzie, parking oraz szybki bezpłatny Internet” – mówi Beatrice Bouchet, prezes B&B Hotels Polska.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





