informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Jak powinna działać infolinia?

Jak powinna działać infolinia?

Technologie / 2016.09.02

Uruchomienie automatycznej infolinii stanowi podstawę funkcjonowania wielu firm, m.in. instytucji bankowych, firm kurierskich czy innego typu przedsiębiorstw usługowych. Dzięki niej, klient może uzyskać szybką pomoc ze strony konsultanta, a także odpowiedź na trapiące go wątpliwości, na przykład w odniesieniu do funkcjonowania czy kosztów zamówionej usługi.

W jaki sposób działa infolinia?

Choć w XXI wieku dominującym medium staje się Internet, wciąż aż 90% klientów preferuje kontakt telefoniczny z firmą. Rozmowa umożliwia w sposób szybki i kompleksowy rozwiązanie problemu czy uzyskanie informacji na dany temat. W przeciwieństwie do zapytania zadanego przez formularz kontaktowy czy e-mail, odpowiedź ze strony konsultanta przychodzi natychmiast. Z tego też powodu infolinia cieszy się najwyższym współczynnikiem satysfakcji klienta, sięgającym 70%.

Infolinia 801. Korzyści  i możliwości

Przedsiębiorcy, którzy chcą wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, powinni rozważyć założenie infolinii 801 w swojej firmie. Niesie ona bowiem ze sobą szereg korzyści. Przede wszystkim:

  • budzi zaufanie - wiarygodność numeru ma znaczenie dla 70% klientów; aż 51% z nich zadeklarowało, że chętnie sięgnie po infolinię z numerem specjalnym, aby uzyskać szybki kontakt z firmą;
  • łatwo ją zapamiętać - numer 801 łatwo zapada w pamięć – wystarczy zapamiętać ich tylko 6 z 9 (801 zawsze powtarza się);
  • jest tania - koszt jest zależny od szczegółowych ustawień; osoba dzwoniąca może zapłacić za połączenie równowartość jednego impulsu.

Operator telefonii VoIP FCN oddaje w ręce użytkowników platformę telekomunikacyjną dla firmowej infolinii VoIP już od kilku złotych miesięcznie. Warto pamiętać, że pomimo szeregu możliwości infolinia stanowi narzędzie, które musi być wsparte odpowiednią stroną WWW z aktualizowanymi na bieżąco informacjami. Nie wolno też zapominać, że system powinien w jak największym stopniu odpowiadać realnym potrzebom klientów. Warto trzymać rękę na pulsie i regularnie monitorować infolinię. Wówczas można analizować wyniki i modyfikować ustawienia infolinii, aby jak najlepiej realizowała oczekiwania osób dzwoniących. W celu uzyskania większej ilości informacji na temat systemów telekomunikacyjnych warto odwiedzić stronę: https://fcn.pl/uslugi-dla-firm/

źródło: informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe