

Jakub Łukasik odpowiedzialny za marketing Axis Communications w Europie Wschodniej
Firma Axis Communications, lider rynku sieciowych systemów zabezpieczeń, poinformowała, iż Jakub Łukasik został Marketing Managerem na region Europy Wschodniej. Będzie on odpowiadał za działania promocyjne oraz marketing firmy Axis Communications w Polsce, Rosji, krajach Wspólnoty Niepodległych Państw, Czechach, Słowacji, Rumunii, Ukrainie, krajach bałtyckich oraz bałkańskich. Nowe stanowisko obejmuje w ramach dynamicznie rozwijającego się zespołu regionalnego.
„Cieszę się, że to Jakub Łukasik został nowym Marketing Managerem na Europę Wschodnią w Axis Communications. Jego doświadczenie, znajomość branży oraz najnowszych trendów, tak w Polsce, jak i w innych krajach naszego regionu, z pewnością przyniesie wiele korzyści naszym Klientom“ mówi Anna Forsberg, Dyrektor Regionalna firmy Axis Communications odpowiedzialna za region Europy Wschodniej. „Wierzę, że wiedza, energia i doskonała znajomość specyfiki rynków wschodnioeuropejskich Jakuba Łukasika, pozwoli nam jeszcze skuteczniej działać i wyznaczać kierunki rozwoju tych dynamicznie rozwijających się rynków.”
Jakub Łukasik z branżą IT związany jest od ponad dziesięciu lat, a w ostatnim czasie pracował w firmie IBM, gdzie odpowiadał za działania zespołu marketingu i komunikacji na rynku polskim oraz w krajach bałtyckich. Jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, a ponadto posiada dyplom Szkoły Głównej Handlowej. Prywatnie Jakub Łukasik jest żonaty, ma dwójkę dzieci, a czas wolny dzieli między sport i dobrą książkę.
źródło: axis/ib.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





