Jawor-Parkiet: polskie #UniqueYouniverse na targach w Hanowerze
Dobiega końca Domotex. The Word of Flooring. Jubileuszowa, 30. edycja tych największych w Europie Zachodniej targów branży podłogowej zgromadziła wielu wystawców z Polski, z których aż połowę stanowili producenci drewnianych podłóg. Wśród nich nie mogło zabraknąć także firmy Jawor-Parkiet.
W dniach 12–15 stycznia 2018 roku Hanower znowu stał się stolicą niebagatelnego wzornictwa i dobrego designu. To tu podczas kolejnej, 30. już, edycji targów Domotex. The World of Flooring spotkali się kluczowi przedstawiciele branży podłogowej, w tym polski Producent Podłóg Drewnianych Jawor-Parkiet, którego produkty dostępne są na polskim i zagranicznym rynku od ponad 25 lat. Obecnie marka specjalizuje się w produkcji gotowych, dwuwarstwowych desek i parkietów. Hanowerska impreza jest więc dla firmy doskonałą okazją do podtrzymania relacji z dotychczasowymi partnerami biznesowymi oraz zaprezentowania oferty nowym klientom.
Hanowerski jubileusz od deski do deski
Jubileuszowa, 30. edycja międzynarodowych targów Domotex przyniosła kilka zmian w koncepcji wydarzenia. Rekordowa powierzchnia wystawiennicza, która w tym roku wyniosła aż 100 tys. m2, zgromadziła około 14 000 wystawców z ponad 60 krajów (m.in. Niemiec, Turcji, Indii, Belgii, Chin, Holandii czy Iranu). Po raz pierwszy hanowerskiej imprezie towarzyszył ponadto temat przewodni – #UniqueYouniverse – spajający każdy obszar i wydarzenie Domoteksu. Stanowi on odpowiedź na aktualny w światowym designie trend do indywidualizacji i personalizacji produktów i usług.
#UniqueYouniverse po polsku
Kluczowym wydarzeniem Jawor-Parkiet podczas tegorocznej edycji targów Domotex była międzynarodowa premiera Retro Collection. – Te stylizowane deski to nic innego jak „Unique Youniverse” w branży podłóg drewnianych. W tej kolekcji to użytkownicy decydują, swobodnie wybierając spośród wielu naprawdę oryginalnych i nietypowych dekorów – wyjaśnia Grzegorz Sadowski, dyrektor handlowy. W Retro Collection znajdziemy zarówno deski ręcznie stylizowane – niczym surowe – inspirowane zabudową Warmii i Mazur, a także szorstkie o wyraźnej strukturze i mocno zaznaczonych śladach po pile oraz podłogi jedwabiście gładkie – subtelne i delikatne w dotyku. Szeroka gama kolorów i bogaty wybór wykończeń drewna powodują, że podłogi te doskonale wypełnią każdą przestrzeń i zintegrują poszczególne elementy wykończenia wnętrz. To wszystko sprawi, że wystrój domu stanie się odzwierciedleniem upodobań estetycznych jego mieszkańców oraz ich tempa życia i będzie stanowił harmonijną całość. Do grona hanowerskich premier producenta dołączyła również nowa deska Rustical o formacie: długość: 290 mm, grubość: 15 mm i szerokość: 200–250 cm, stanowiąca rozszerzenie kolekcji Luxury.
– Udział w tym największym międzynarodowym wydarzeniu branżowym utwierdził nas w przekonaniu, że w branży designerskiej ważne są zarówno funkcjonalność oraz poszanowanie środowiska naturalnego, jak i nowoczesne, unikalne wzornictwo. Cieszy nas to głównie dlatego, że założenia te od zawsze przyświecają wszystkim naszym działaniom. Lubimy zaskakiwać naszych użytkowników i sprawiać, by ich wnętrza stawały się synonimem „Unique Youniverse”. Tegoroczna edycja Domoteksu pokazuje, że nasze produkty doskonale wpisują się w ten obowiązujący trend – podsumował wydarzenie Sadowski.
źródło: informacjebranzowe.pl