

Jesienna ofensywa home&you. 8 nowych salonów do końca roku
Marka home&you, lider branży home&decoration w Polsce, przeprowadza jesienną ofensywę i zapowiada otwarcie 8 salonów do końca tego roku. Marka wprowadzi się do kilku nowo otwieranych centrów handlowych oraz zawita do lokalizacji, które z sukcesem działają już na naszym rynku. Tym samym liczba wszystkich sklepów wzrośnie do 132, a ich łączna powierzania będzie przekraczać 40 tyś m2.
Home&you to jedna z trzech, obok Essex i à Tab, marek w portfolio spółki akcyjnej BBK. Posiada ponad 120 własnych salonów sprzedaży w 70 miastach, których liczba w najbliższym czasie jeszcze wzrośnie. Właśnie otwarty został bowiem salon w Galerii Północnej, na warszawskiej Białołęce, a do końca miesiąca home&you dołączy do najemców centrum handlowego Vivo w Krośnie. Do końca roku marka zawita jeszcze do galerii handlowych w Kielcach (Korona), Wrocławiu (Wroclavia), Częstochowie (Auchan Poczesna), Krakowie (Centrum Serenada), Lublinie (Ikea Skende Shopping) oraz Warszawie (Złote Tarasy).
- Zależy nam na tym, by marka home&you była obecna w atrakcyjnych lokalizacjach oraz w centrach handlowych o dużej strefie zasięgu. Z tego powodu nie może nas zabraknąć np. w nowym, niezwykle nowoczesnym centrum Wroclavia, zlokalizowanym w samym sercu miasta, czy w lifestylowo-rozrywkowym krakowskim centrum Serenada. Obserwujemy także działające z sukcesem galerie handlowe i bardzo chętnie dołączamy do grupy ich zadowolonych najemców. Stanie się tak choćby w Kielcach, gdzie już wkrótce otworzymy nasz salon w centrum Korona, oraz w Warszawie – tu z kolei zawitamy do Złotych Tarasów. Salon, będący naszą dwunastą warszawską lokalizacją, będzie wyróżniał się przede wszystkim powierzchnią (ponad 800 m2), ale i asortymentem – mówi Arkadiusz Sobczak, Dyrektor sieci sprzedaży detalicznej BBK S.A.
Otwarcie salonu w Złotych Tarasach zaplanowane jest na 18 grudnia br. Z pewnością będzie to wielkie wydarzenie i nie lada atrakcja dla wielbicieli aranżacji wnętrz. Na ponad ośmiuset metrach kwadratowych czekać będzie na nich mnóstwo eleganckich dodatków do domu oraz akcesoriów wyposażenia wnętrz – a wszystko tego dnia z rabatem w wysokości 20%.
Marka home&you odważnie wkracza na rynki zagraniczne, mając salony w Estonii, Rosji oraz na Ukrainie. Inwestuje również w nowoczesne systemy e-commerce, które mają być odpowiedzią na rosnące biznesowe potrzeby firmy, wynikające z coraz większych wymagań konsumentów. Warto zaznaczyć, że kanał sprzedaży online odgrywa niezwykle istotną rolę w strategii handlowej marki home&you. Co roku zwiększa się jego udział procentowy w całości sprzedaży, dlatego obsługujący go serwis musi podlegać ciągłym aktualizacjom odpowiadającym wymaganiom rynkowym. Przy wsparciu firmy Divante, trwają właśnie prace nad planowaną zmianą oprogramowania na Magento 2.
Spółka BBK sukcesywnie zwiększa także przestrzeń magazynowo-biurową, zajmując obecnie ponad 27 tyś. m2 powierzchni zlokalizowanej w Centrum Logistycznym Gdańsk – Kowale.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





