

Joanna Jędrzejczyk współpracuje z Samsung Electronics Polska
Polska Mistrzyni Świata mieszanych sztuk walki promuje smartfon Galaxy A, smartwatch Gear S2, tablet Galaxy Tab S2 oraz słuchawki LEVEL w nowej kampanii „Zostań legendą” Samsung Electronics Polska.
Marka Samsung od wielu lat realizuje projekty we współpracy z silnymi, niezależnymi kobietami sukcesu, którym nowa technologia ułatwia codzienną pracę. W kampanii „Zostań legendą”, promującej smartfon Galaxy A, smartwatch Gear S2, Galaxy Tab S2 oraz słuchawki LEVEL do współpracy zaproszono Joannę Jędrzejczyk, najbardziej utytułowaną polską zawodniczkę mieszanych sztuk walki.
Umiejętności prezentowane przez Joannę Jędrzejczyk pokrywają się z wartościami naszej marki, takimi jak: szybkość działania, precyzja, niezawodność i doskonałość – mówi Olaf Krynicki, rzecznik Samsung Electronics Polska.
Swoją postawą Joanna Jędrzejczyk osiągnęła sukces zarówno na ringu, jak i w życiu prywatnym. Ma jasno określone zasady, świadomość własnych zalet i słabości, potrzebę nieustannego rozwoju oraz otwartość na innych ludzi, dzięki czemu ma fanów na całym świecie. Pomimo tego, iż jest najlepszą zawodniczką na świecie, cały czas stawia przed sobą̨ nowe cele i wyzwania. Każdy dzień, każdy trening, każda walka to droga do osiągnięcia mistrzostwa oraz zgodnie z hasłem kampanii „zastania legendą”.
Wizerunek Joanny Jędrzejczyk zostanie wykorzystany w spocie reklamowym skierowanym
do internetu, w kanałach social media oraz w kampanii PR. Klip można zobaczyć już pod linkiem:https://youtu.be/duHFAM-L9vk
źródło: samsung/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji. Najnowsze narzędzie AI redefiniuje ich rolę i spycha umiejętności projektowe na dalszy plan. Komentarz ekspercki
2025.12.12SMA rozszerza portfolio Large-Scale dla systemu BESS i elektrowni PV
2025.12.12Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09





