Kaczkan na Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury Budma 2017
W dniach 7-10 lutego br. w Poznaniu odbyła się kolejna edycja Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury Budma 2017. Firma Kaczkan po raz drugi wzięła udział w tym wydarzeniu jako wystawca, prezentując publiczności dwa premierowe produkty – deski Bali House oraz Cayenne utrzymane w modnych odcieniach brązu.
Tegoroczne targi Budma odbywały się pod hasłem „Przyszłość zaczyna się dzisiaj”. Spotkanie było zatem doskonałą okazją do zaprezentowania najbardziej innowacyjnych rozwiązań w zakresie budownictwa i wykańczania wnętrz przewidzianych na najbliższy sezon. Targi Budma od lat cieszą się ogromną popularnością. W ubiegłej edycji targów udział wzięło około 800 wystawców z kilkudziesięciu krajów, prezentujących setki nowości produktowych oraz wiele nowoczesnych rozwiązań technologicznych. W tym roku wśród wystawców nie mogło zabraknąć firmy Kaczkan, która zaprezentowała odwiedzającym ofertę podłóg drewnianych. Wydarzenie było także okazją do wspólnego świętowania jubileuszu 30-lecia istnienia firmy.
Bez rzemiosła nie ma designu
Choć firma Kaczkan już w poprzednich latach miała okazję gościć na targach Budma, w 2017 roku po raz drugi pojawiła się tam w roli wystawcy. Podczas wydarzenia firmie przyświecało hasło „Bez rzemiosła nie ma designu”, odnoszące się do nierozerwalnego połączenia wzornictwa z „pracą u podstaw”.- Działalność firmy Kaczkan od początku ściśle związana jest z wytwórczością rzemieślniczą, stawiającą na zachowanie unikatowości produktu i wyeksponowanie jego wyjątkowości. Drewno, będące naturalnym, niezwykle różnorodnym i wielowymiarowym surowcem, pozwala nam nawet teraz, w XXI wieku, kiedy posiadamy zautomatyzowaną linię produkcyjną, kultywować w jakimś sensie tradycyjne rzemiosło. Każda klepka jest jedyna w swoim rodzaju, dlatego nie istnieją dwie takie same podłogi. To właśnie stanowi o pięknie drewna. Rzemiosło, któremu jesteśmy wierni, jest podstawą dobrego designu, ponieważ podobnie jak każde wartościowe wzornictwo, stawia na oryginalność i unikatowość produktu. Dodatkowo Kaczkan jako firma stara się utrzymywać także inne standardy pracy rzemieślniczej, dopasowując je oczywiście do wymogów współczesnej przedsiębiorczości. Produkcja naszych podłóg odbywa się zgodnie z poszanowaniem praw natury, a uzyskane certyfikaty, np. Produkt Warmii i Mazur świadczą o lokalnej odpowiedzialności biznesu.– mówi Kamila Kaczkan, Specjalista ds. Marketingu w firmie Kaczkan.
Nowości produktowe
Myśl przewodnia odnosiła się także do najnowszych trendów wnętrzarskich, faworyzujących naturalne materiały i harmonijne stylizacje w duchu ZEN. Targi Budma były również sposobnością do rozpoczęcia świętowania 30-lecia działalności firmy. Z okazji jubileuszu Kaczkan zaprezentował gotowe do wprowadzenia na rynek dwie nowości produktowe, utrzymane w bardzo modnych, brązowych tonacjach - Bali House oraz Cayenne. Najnowsze wybarwienia, obok podłóg Coffee oraz Whisky, dopełnią inspirowaną barwami świata kolekcję „Colours of The World”. Poza premierowymi produktami, odwiedzający mogli zapoznać się z całą kolekcją podłóg poświęconych rynkowi polskiemu oraz z niestandardowymi sposobami wykorzystania drewnianych desek w domu, a także z różnorodnymi możliwościami ich ułożenia. Elegancki pawilon wystawienniczy przyciągał uwagę oryginalną formą oraz bogactwem i różnorodnością zaprezentowanych produktów.
Na odwiedzających stoisko czekali specjaliści do spraw produktu, najnowsze katalogi, przedstawiające aktualną ofertę firmy, a także upominki oraz słodki poczęstunek.
Targi o międzynarodowym zasięgu
Targi Budma to platforma komunikacji pomiędzy producentami, handlowcami, architektami i inwestorami. Jak pokazują ubiegłoroczne statystyki, Budma w 2016 roku przyciągnęła o 33% więcej specjalistów spoza granic naszego kraju niż przed dwoma laty. Byli to goście z 53 państw, reprezentujący 5 kontynentów: Europę, Afrykę, Amerykę Północną, Amerykę Południową oraz Azję. Oprócz wielu rynkowych premier, przedstawienia najnowszych trendów oraz niesamowitych stoisk wystawienniczych, na odwiedzających czekały cztery dni pokazów, wykładów i prezentacji.
Kolejna edycja Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury Budma, odbędzie się w dniach 30.01.-02.02.2018, jak zwykle w Poznaniu.
źrodło: kaczkan/informacjebranżowe.pl