

Karolis Bacevičius nowym Dyrektorem Zarządzającym Geberit Sp. z o. o.
Nowym Dyrektorem Zarządzającym Geberit Sp. z o. o. został Karolis Bacevičius, dotychczasowy Dyrektor Marketingu w państwach nordyckich w firmie. Zastąpił na stanowisku Przemysława Powalacza, który w maju br. podjął decyzję o rozstaniu z Grupą Geberit i kontynuowaniu swojej kariery w nowych obszarach biznesowych.
Karolis Bacevičius jest związany z Grupą Geberit już od 15 lat. Karierę rozpoczynał w Litwie, następnie zakres jego odpowiedzialności rozszerzył o Łotwę i Estonię, zaś ostatnie 6 lat odpowiadał za komunikację marketingową w siedmiu państwach, reprezentujących rynki nordyckie.
Posiada szerokie kompetencje poparte ponad 15-letnim doświadczeniem w międzynarodowym środowisku biznesowym w takich dziedzinach jak negocjacje, zarządzanie sprzedażą i marketingiem. Jest absolwentem Uniwersytetu Wileńskiego. Profesjonalnie włada językiem angielskim, niemieckim oraz polskim. Zna także rosyjski i duński oraz podstawy łaciny, co gwarantuje biegłość pracy na międzynarodowej arenie.
Jako nowo powołany Dyrektor Zarządzający będzie miał okazję wykorzystać swoją szeroką wiedzę w obszarze sprzedaży i marketingu oraz doświadczenie w budowaniu relacji opartych na zaufaniu.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Volkswagen Financial Services wspiera młodych inżynierów Politechniki Warszawskiej
2025.05.23Doceniona jakość, profesjonalizm i innowacyjność w branży nieruchomości. Konkurs WIZJERY’25 rozstrzygnięty
2025.05.23Śnieżka publikuje wyniki za I kwartał 2025 roku
2025.05.23Lime i ASP Wrocław podsumowują drugą edycję projektu artystycznego – Hulaj ART: Sztuka na kółkach
2025.05.22Inwestycja Sokratesa 11A z ostatnimi dostępnymi mieszkaniami
2025.05.22CEVA Logistics przejmuje Borusan Tedarik i rozszerza działalność w Turcji
2025.05.22Podwójna nagroda dla Olivia Home podczas Baltic Sea Region Real Estate Awards 2025
2025.05.21W oczekiwaniu na obniżkę stóp kapitalizacji, MLP Group w 1Q’25 znacznie zwiększa EBITDA i przepływy pieniężne
2025.05.20Tylko 5 proc. firm handlowych prognozuje wzrost przychodów, a 23 proc. obawia się ich spadku
2025.05.20