

Katarzyna Lis, InteliWISE
Katarzyna Lis wzmacnia zespół marketingu InteliWISE
InteliWISE wykorzystuje zainteresowanie technologiami sztucznej inteligencji (AI) i rozbudowuje zespół marketingu. Z początkiem września Katarzyna Lis objęła stanowisko Kierownika ds. Marketingu.
W ostatnim czasie firma pozyskała wielu globalnych klientów, uruchamiających rozwiązania inteligentnej automatyzacji. W 2019 r. planuje intensyfikację działań i wzmocnienie zespołu. Katarzyna Lis będzie odpowiadać za całość działań komunikacyjnych i marketingowych oraz wsparcie sprzedaży w kraju i na świecie. Wiedzę i doświadczenie zdobywała w agencjach PR-owych, m.in. w Monday, gdzie realizowała projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej, B2B oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Do jej obowiązków należało m.in. tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej, działania content marketingowe, organizacja eventów oraz zarządzanie bieżącymi działaniami promocyjnymi dla takich klientów jak: Dell EMC, T-Mobile, Trend Micro czy SatRevolution.
Katarzyna Lis jest absolwentką Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła także studia podyplomowe na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunku Public Relations w praktyce.
- Sztuczną inteligencją interesuje się coraz więcej firm, widzimy jej zastosowanie już nie tylko w obsłudze klienta, ale także w rosnącej liczbie projektów marketingowych i sprzedażowych. Nie tylko w Polsce, ale także na naszych preferowanych rynkach – w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Stąd też decyzja o powiększeniu zespołu, tak abyśmy mogli lepiej zrozumieć i obsługiwać potrzeby naszych obecnych i potencjalnych klientów. Kasia Lis ma w tym znakomite doświadczenie i liczymy na wsparcie naszego globalnego marketingu – komentuje Marcin Strzałkowski, Założyciel InteliWISE.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
W Kębłowie powstanie pierwszy ekologiczny żłobek
2025.07.07Join UP! Polska z nową Dyrektorką Zarządzającą – Agnieszką Mrozek
2025.07.05Smoczy weekend w CH Biała – wejdź do świata „Jak wytresować smoka”!
2025.07.04Matexi Polska w Q2 zwiększyło sprzedaż mieszkań
2025.07.03Komfort i jakość życia: STO10 Chylońska wyznacza nowe standardy w Gdyni
2025.07.03Matexi Polska z pozwoleniem na budowę nowej inwestycji na warszawskim Żoliborzu
2025.07.02Samochody premium, hybrydy i chińskie marki. Poznaj trendy na polskim rynku motoryzacyjnym [RAPORT EFL]
2025.07.02Angelini Pharma przedłuża umowę z MLP Group
2025.07.02Od pomysłu do działania – prezentacja nagrodzonego systemu „Vital” w Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
2025.07.01