

Katarzyna Lis, InteliWISE
Katarzyna Lis wzmacnia zespół marketingu InteliWISE
InteliWISE wykorzystuje zainteresowanie technologiami sztucznej inteligencji (AI) i rozbudowuje zespół marketingu. Z początkiem września Katarzyna Lis objęła stanowisko Kierownika ds. Marketingu.
W ostatnim czasie firma pozyskała wielu globalnych klientów, uruchamiających rozwiązania inteligentnej automatyzacji. W 2019 r. planuje intensyfikację działań i wzmocnienie zespołu. Katarzyna Lis będzie odpowiadać za całość działań komunikacyjnych i marketingowych oraz wsparcie sprzedaży w kraju i na świecie. Wiedzę i doświadczenie zdobywała w agencjach PR-owych, m.in. w Monday, gdzie realizowała projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej, B2B oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Do jej obowiązków należało m.in. tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej, działania content marketingowe, organizacja eventów oraz zarządzanie bieżącymi działaniami promocyjnymi dla takich klientów jak: Dell EMC, T-Mobile, Trend Micro czy SatRevolution.
Katarzyna Lis jest absolwentką Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła także studia podyplomowe na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunku Public Relations w praktyce.
- Sztuczną inteligencją interesuje się coraz więcej firm, widzimy jej zastosowanie już nie tylko w obsłudze klienta, ale także w rosnącej liczbie projektów marketingowych i sprzedażowych. Nie tylko w Polsce, ale także na naszych preferowanych rynkach – w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Stąd też decyzja o powiększeniu zespołu, tak abyśmy mogli lepiej zrozumieć i obsługiwać potrzeby naszych obecnych i potencjalnych klientów. Kasia Lis ma w tym znakomite doświadczenie i liczymy na wsparcie naszego globalnego marketingu – komentuje Marcin Strzałkowski, Założyciel InteliWISE.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
CK Development ruszyło z budową projektu Nova Wola Park
2025.03.12IBC SOLAR i Huawei ogłaszają rozpoczęcie współpracy
2025.03.11Truck Care: Jak wynajem pojazdów może się wpisać w strategię firm transportowych w 2025 roku?
2025.03.11Jagoda Palider nową Chief People Officer w Girtece – polska menadżerka odpowiada za rozwój strategii personalnej Grupy
2025.03.10Eksperci od wzroku bliżej pacjentów – nowa klinika Optegra już w Warszawie
2025.03.07Zdaniem 76 proc. polskich przedsiębiorczyń rotacja pracowników utrudnia rozwój firmy i zespołu
2025.03.06Synergia ciepła z centr danych – nowym źródłem grzewczym w Polsce
2025.03.06WSiP zakotwicza w warszawskim budynku Equator II
2025.03.05Exide Technologies i zespół LIQUI MOLY Dynavolt Intact GP wzmacniają współpracę na następne 3 lata
2025.03.05