

Kierowcy marki Hyundai zyskają szerszy dostęp do usług TomTom Connected Car
TomTom (TOM2) ogłosił dziś podpisanie umowy, w ramach której kierowcy marki Hyundai zyskają poszerzony dostęp do usług Connected Car, takich jak TomTom On-Street i Off-Street Parking, TomTom EV (Electric Vehicle) Charging Locations oraz TomTom Fuel Price Service.
Poszerzona oferta, która dotychczas uwzględniała usługi TomTom Traffic, TomTom Fotoradary, Wyszukiwanie lokalne oraz Pogoda, będzie dostarczona kierowcom poprzez system informacyjno-rozrywkowy. Oferta dostępna będzie we wszystkich nowych samochodach marki Hyundai wyprodukowanych w Europie, począwszy od listopada 2018 r.
Usługi TomTom Connected Car zostały zaprojektowane w taki sposób, aby zaoferować innowacyjne rozwiązania i ułatwić kierowcom zmaganie się z codziennymi problemami, takimi jak znalezienie miejsca parkingowego w zatłoczonym centrum miasta, czy miejsca ładowania pojazdów elektrycznych.
„Kierowcy marki Hyundai mogli już poznać zalety usług TomTom Connected Car, np. TomTom Traffic, która pomaga uniknąć korków i znaleźć najszybszą drogę do celu. Wraz z rozszerzeniem usług Connected Car dla nowych modeli Hyundaia w Europie, zapewniamy bardziej komfortowe doświadczenie jazdy” – powiedział Antoine Saucier, Managing Director, TomTom Automotive.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





