

Klienci na całym świecie wybierają tańsze smartfony - raport Philips
Nastała era dobrych i niedrogich smartfonów. Kupujemy ich coraz więcej, ale coraz częściej wybieramy tańsze modele, które oferują wszystkie niezbędne opcje – modele takie jak Philips S308, S388 czy Philips Xenium W6500. Według prognoz średnia cena urządzenia będzie systematycznie spadać.
Zgodnie z ostatnim raportem IDC Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker, globalna sprzedaż smartfonów w 2014 roku osiągnęła liczbę 1,3 mld sztuk, co stanowi wzrost o 26,3 proc. w porównaniu z rokiem 2013. Trend wzrostowy prawdopodobnie utrzyma się – według prognoz ekspertów, w roku 2015 1,4 mld smartfonów znajdzie nabywców. To o 12,2 proc. więcej niż w roku 2014. Ciekawy punkt nowego raportu IDC stanowią informacje o średniej cenie sprzedaży smartfonów. Średnia cena urządzenia na świecie w 2014 roku wyniosła 297 dolarów. Zgodnie z prognozami, do 2018 roku kwota ta ma spaść do 241 dolarów. W przypadku krajów rozwijających się, takich jak np. Indie, kwoty te są znacznie niższe: średnia cena smartfona w 2014 roku wyniosła 135 dolarów, a za cztery lata osiągnie 102 dolary. Polacy również chętnie kupują telefony przystępne cenowo.
źródło: philips/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





