

„Kolory dla szkoły” - mamy zwycięzcę!
Zespół Szkół w Pustyni zdobył I miejsce w akcji zorganizowanej przez Fabrykę Farb i Lakierów Śnieżka SA. Promocja obowiązywała od 15 maja, a swój finał miała 14 czerwca, kiedy to zostały podliczone głosy i wyłonieni zwycięzcy. Drugie miejsce przypadło Zespołowi Szkół z Paszczyny, a trzecie placówce z Brzeźnicy.
Przypomnijmy – każdy klient po dokonaniu zakupów w sklepie otrzymywał specjalne naklejki, które – jako swój głos – mógł przyznać wybranej szkole, naklejając je na znajdującą się w sklepie tablicę do głosowania. Dzięki temu kupujący mogli na bieżąco obserwować wyniki promocji. Sprzedawcy w salonie wydawali naklejki na podstawie paragonów z zakupów.
W akcji brały udział także Zespoły Szkół z Lubziny, Pustkowa i Pustkowa Osiedla. Konkurencja była ogromna, gdyż w akcję zaangażowane były całe społeczności z najbliższego otoczenia firmy. Walka była wyrównana, jednak w końcowym etapie konkursu zaczęły wyraźnie wyróżniać się szkoły z Pustyni, Paszczyny i Brzeźnicy.
To pierwsza tego typu akcja zorganizowana w Salonie Firmowym Śnieżki. Ogromne zainteresowanie konkursem przerosło najśmielsze oczekiwania organizatorów, którzy nie wykluczają powtórzenia całego przedsięwzięcia w przyszłości.
źródło: śnieżka/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





