

Komfort ponownie „Gwiazdą Jakości Obsługi”
Profesjonalizm i zaangażowanie pracowników Komfortu zostały docenione przez konsumentów, którzy przyznali firmie tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi”. Nagroda przyznawana jest w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi, w którym klienci oceniają poziom obsługi oraz swoje doświadczenia z kontaktów z poszczególnymi firmami. W oparciu o te opinie, raz do roku - w Światowy Dzień Konsumenta 15 marca, publikowana jest lista najlepiej ocenionych firm. To właśnie one nagradzane są godłem „Gwiazda Jakości Obsługi”.
Sklepy Komfort otrzymały statuetkę po raz kolejny. Tegoroczna nagroda ma dla firmy szczególne znaczenie, gdyż przyznana została w momencie, kiedy marka przechodzi zmiany:
„Unowocześniamy wizerunek, uatrakcyjniamy naszą ofertę, wkrótce ruszamy z całkowicie nową stroną internetową. Ale jednej rzeczy nie zmienimy na pewno. Nadal ogromny nacisk będziemy kładli na profesjonalizm i życzliwość naszych sprzedawców. Ta nagroda jest dowodem na to, że nam się to udaje. Dlatego z tego miejsca serdecznie dziękuję i gratuluję naszym pracownikom, którzy po raz kolejny zostali „gwiazdami”.“ – powiedziała Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu Sklepy Komfort S.A.
źródło: komfort/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
NextBillion.ai wybiera TomTom Orbis Maps
2025.06.25Fabrycznie nowy ciągnik MAN TGX 18.520 w ofercie wynajmu Truck Care
2025.06.25G City Targówek zaprasza na spotkanie z Mistrzami Budowania – trzy dni kreatywnej zabawy dla fanów klocków!
2025.06.24Polska energetyka znalazła swój nowy dom
2025.06.24Lime od 2019 r. zredukował emisję śladu węglowego o 66,8%
2025.06.23Wakacje pełne smaku i uśmiechu – rodzinny piknik foodtruckowy w CH Promenada
2025.06.23Muzyczne skarby na Giełdzie Winylowej w CH Biała – spotkaj fanów i odkryj perełki!
2025.06.23Wykonawcy stawiają na Soudal
2025.06.23Pies w pracy - jak czworonożny przyjaciel wpływa na nasze samopoczucie?
2025.06.20