

Komfort ponownie „Gwiazdą Jakości Obsługi”
Profesjonalizm i zaangażowanie pracowników Komfortu zostały docenione przez konsumentów, którzy przyznali firmie tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi”. Nagroda przyznawana jest w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi, w którym klienci oceniają poziom obsługi oraz swoje doświadczenia z kontaktów z poszczególnymi firmami. W oparciu o te opinie, raz do roku - w Światowy Dzień Konsumenta 15 marca, publikowana jest lista najlepiej ocenionych firm. To właśnie one nagradzane są godłem „Gwiazda Jakości Obsługi”.
Sklepy Komfort otrzymały statuetkę po raz kolejny. Tegoroczna nagroda ma dla firmy szczególne znaczenie, gdyż przyznana została w momencie, kiedy marka przechodzi zmiany:
„Unowocześniamy wizerunek, uatrakcyjniamy naszą ofertę, wkrótce ruszamy z całkowicie nową stroną internetową. Ale jednej rzeczy nie zmienimy na pewno. Nadal ogromny nacisk będziemy kładli na profesjonalizm i życzliwość naszych sprzedawców. Ta nagroda jest dowodem na to, że nam się to udaje. Dlatego z tego miejsca serdecznie dziękuję i gratuluję naszym pracownikom, którzy po raz kolejny zostali „gwiazdami”.“ – powiedziała Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu Sklepy Komfort S.A.
źródło: komfort/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





