

Komputronik po raz kolejny doceniony przez konsumentów
Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, kolejny raz został uhonorowany w Polskim Programie Jakości Obsługi, otrzymując prestiżowy tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2016”. Są nim nagradzane firmy wyróżniające się na tle konkurencji i oceniane jako najbardziej przyjazne konsumentom. Polski Program Jakość Obsługi od 2008 roku monitoruje poziom zadowolenia i satysfakcji klientów. Po raz dziewiąty wyróżniono firmy, które zdaniem konsumentów reprezentują najwyższą jakość obsługi oraz zyskały pozytywne rekomendacje Klientów na rok 2016.
Gwiazda Jakości Obsługi to wyróżnienie, które cieszy szczególnie mocno, ponieważ w pełni odzwierciedla opinie konsumentów. To ich pozytywne oceny, które wystawili na jakoscobslugi.pl sprawiły, że możemy cieszyć się z tego tytułu - komentuje Joanna Tobiszowska, Dyrektor Marketingu Komputronik S.A. Po raz kolejny zostały docenione nasze starania o wysoki poziom obsługi. Robimy wszystko, aby Klienci byli zadowoleni z zakupów oraz doradztwa naszych ekspertów. Nagroda jest dodatkową motywacją do dalszej wytężonej pracy i ciągłego podnoszenia naszych standardów – dodaje.
W ramach sondażu konsumenckiego, każdy może przedstawić swoje zdanie na temat danej firmy, korzystając zportalu jakoscobslugi.pl i aplikacji mobilnej Premia360. Na podstawie opinii zebranych od grudnia 2014 do listopada 2015 wybrano marki, charakteryzujące się wysokim wskaźnikiem jakości obsługi, które oceniano w kolejnym etapie - badaniu ankietowym na próbie 3389 respondentów. Oceniali oni jakość obsługi w firmach, z którymi mieli kontakt oraz przedstawiali swoje rekomendacje na 2016 rok.
Połączenie ocen pozostawionych na multiplatformie oraz tych z badania CAWI pozwoliło wskazać firmy pozytywnie wyróżniające się na tle swojej branży. To właśnie je nagrodzono tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi”.
źródło: komputronik/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





