Komputronik wprowadził system Dynamics 365 w celu optymalizacji procesów sprzedaży
Komputronik Biznes podjął decyzję o wprowadzeniu systemu Dynamics 365, realizując tym samym jedno z pierwszych wdrożeń systemu chmurowego Microsoft w Polsce, który obsługuje procesy sprzedaży. Celem projektu było ujednolicenie wszystkich źródeł informacji o działaniach handlowych oraz usprawnienie realizacji procesów w tym obszarze. Komputronik Biznes podkreślił konieczność objęcia nowym systemem wszystkich pracowników działu handlowego, upowszechniając najlepsze praktyki sprzedaży. Kluczowe było również błyskawiczne uruchomienie systemu, co pozwoli uzyskać korzyści biznesowe w krótkim okresie. Docelowo z systemu będzie korzystać 180 użytkowników.
W 2017 roku została podjęta decyzja o połączeniu struktur niezależnych spółek Komputronik Biznes i Movity, które oferowały rozwiązania IT dla klientów biznesowych. Połączenie potencjału obu przedsiębiorstw, reprezentowanych przez niemal trzystu doradców, inżynierów i architektów rozwiązań oraz ogólnopolską siatkę wdrożeniowo-serwisową, zapewniło bardziej kompleksową ofertę dla klientów. Zespół sprzedaży połączonych spółek liczy obecnie kilkudziesięciu handlowców działających w centrali firmy w Poznaniu oraz 6 filiach w największych miastach. W ramach zespołu sprzedaży zostały powołane działy wertykalne, odpowiedzialne za dotarcie do określonych branż, m.in. administracji publicznej, służby zdrowia, handlu detalicznego oraz HoReCa.
Mając na uwadze dalsze podniesienie efektywności sprzedaży, firma Komputronik Biznes zoptymalizowała strukturę nowych jednostek biznesowych, porządkując jednocześnie sposób zarządzania informacją pochodzącą z wielu rozproszonych źródeł.
„Wdrożenie Microsoft Dynamics 365 zbiegło się z procesem połączenia spółek tworzących ofertę dla klientów biznesowych. Zyskaliśmy jedno, skuteczne narzędzie, które wspiera wszystkie działania handlowe. Dysponujemy kompleksową informacją, pozwalającą na mierzenie sprzedaży i podejmowanie decyzji o jej optymalizacji – podkreśla Sebastian Pawłowski, Wiceprezes Zarządu Komputronik Biznes.
Co naturalne, Dynamics 365 integruje się również z funkcjonującym w firmie systemem chmurowym Office 365. W ten sposób handlowiec pracujący z systemem Dynamics 365 gromadzi wszystkie informacje na jednym ekranie, co zdecydowanie podnosi efektywność jego pracy.
źródło: informacjebranzowe.pl