Komputronik z nową strukturą organizacyjną
Zmiany i wyzwania – właśnie to w nadchodzących miesiącach czeka markę Komputronik. Wraz z początkiem września firma zmienia swoją strukturę organizacyjną. Powołane zostaje nowe stanowisko Dyrektora Sprzedaży Omnichannel, a posady Dyrektora Marketingu oraz Dyrektora E-Commerce zmieniają właścicieli.
Komputronik przez ostatnie lata umacniał swoją pozycję na polskim rynku wśród sprzedawców elektroniki użytkowej oraz sprzętów IT. Dziś to jeden z największych sklepów, oferujący ponad 80 tysięcy produktów kilkuset marek. Spółka w każdym miesiącu zwiększa swoją ofertę o ponad tysiąc nowości produktowych, obecnie również z kategorii Komputronik Home, w której znajdują się m.in. akcesoria i zabawki dla dzieci, sprzęt ogrodowy, elementy dekoracyjne czy też kosmetyki.
Firma swoją sprzedaż i działania marketingowe prowadzi na wielu płaszczyznach. Posiada sieć sklepów stacjonarnych oraz najstarszy w Polsce sklep internetowy, który pod koniec ubiegłego roku został unowocześniony i przeprojektowany tak, by zaspokajać potrzeby dzisiejszego klienta.
W związku z rozwojem oferty produktowej Komputronik oraz wieloma kanałami sprzedaży, niezbędne było stworzenie nowego stanowiska – Dyrektora Sprzedaży Omnichannel. Wraz z początkiem września stanowisko to obejmuje Sławomir Komiński, dotychczasowy Dyrektor E-Commerce w Komputronik.
„Kierowanie zespołem i sprostanie zadaniom, które przed sobą postawiliśmy to olbrzymia odpowiedzialność. Rozpoczynam w Komputronik nowy rozdział i podejmuję się tego wyzwania z pełną świadomością” – komentuje Sławomir Komiński.
Sławomir Kamiński z branżą interaktywną i nowymi technologiami związany jest od ponad 15 lat. Swoje wieloletnie doświadczenie zdobywał m.in. w giełdowej spółce One-2-One, gdzie przeszedł ścieżkę od Business Development Managera aż do Wiceprezesa Zarządu. Wcześniej w Komputronik pełnił rolę Dyrektora E-Commerce.
Poprzednie stanowisko Sławomira Komińskiego przejmuje Karol Tokarski, który do tej pory pracował w Komputronik jako Online Marketing Manager. Z polską branżą e-commerce związany jest od ponad 12 lat.
[[[zdjecie,378,duze]]] Karol Tokarski w ramach nowej struktury zadba o rozwój sprzedaży internetowej. „Zmiany pozwolą Komputronik jeszcze lepiej realizować potrzeby naszych klientów niezależnie od tego czy klient jest w na naszej stronie korzystając z komputera, telefonu lub właśnie znajduje się w naszym salonie rozmawiając ze sprzedawcą - ekspertem, zapewniając przyjemne i spójne doświadczenie zakupowe. Cieszę się, że będę miał możliwość wspólnie z działem E-Commerce przyczyniać się do sukcesu firmy” - podsumowuje Karol Tokarski.
Do zespołu Komputronik jako Dyrektor Marketingu dołącza Karolina Pietz-Drapińska, posiadająca wieloletnie doświadczenie w pracy w marketingu, planowaniu wielokanałowych kampanii i doborze różnorodnych narzędzi komunikacyjnych. Karolina pracowała wcześniej jako Dyrektor Zarządzający agencją reklamową V&P, gdzie przygotowywała kampanie dla znanych polskich i międzynarodowych marek m.in. z rynków FMCG, automotive, mobile czy retail. Doświadczenie zdobywała także jako Prezes Zarządu NEKK, agencji marketingowej w ramach grupy NEUCA, na rynku farmaceutycznym odpowiadała za kompleksowe zarządzanie procesem marketingowym od pozyskania budżetu, opracowania działań po ich najskuteczniejszą konwersję na sprzedaż w kanale aptecznym.
[[[zdjecie,379,duze]]] „Rozpoczynam kolejny etap swojej ścieżki zawodowej i cieszę się, że swoje miejsce ma on właśnie w Komputronik. Przed nami ciekawy okres wymagający dynamiczniejszego podejścia w komunikacji i wypracowania spójnej, długofalowej koncepcji budowania przewagi konkurencyjnej. Mam w Komputronik znakomity zespół, który zaproponuje naszym biznesowym partnerom ciekawe rozwiązania marketingowe, a klientom atrakcyjne oferty, wyjątkowe promocje i moc atrakcji. Wierzę, że będziemy bardzo skuteczni, a efektami działań pochwalimy się już niebawem” – mówi nowa Dyrektor Marketingu.
źródło: komputronik/infromacjebranzowe.pl