

KOMSA rusza z serią webinarów dla klientów B2B. Pierwszy odbędzie się we współpracy z HUAWEI Polska.
KOMSA Polska w kooperacji z globalnymi markami IT/ICT rozpoczyna szkolenia online z myślą o resellerach, integratorach i klientach biznesowych. Pierwsze odbędzie się już we wtorek 28 czerwca, o godz. 13:00. W jego trakcie trenerzy produktowi z HUAWEI Polska podzielą się wiedzą na temat produktów z linii biznesowej marki, z laptopami z serii MateBook B na czele.
Szkolenie poprowadzą Krzysztof Tomczyk – Trener Produktowy / Product Trainer w HUAWEI Polska oraz Kamil Pilis – Trener Produktowy / Product Trainer w HUAWEI Polska.
– Premierowy, otwarty webinar organizowany wspólnie
z HUAWEI Polska poszerza naszą ofertę działań edukacyjnych dla obecnych i potencjalnych klientów biznesowych. To jednocześnie kolejny krok we współpracy z azjatycką marką, którą rozwijamy nieprzerwanie od 2015 roku. Najbliższe spotkanie będzie niepowtarzalną okazją dla resellerów, integratorów oraz klientów końcowych B2B, aby w pełni poznać potencjał produktów i rozwiązań dostarczanych przez naszego partnera. – podkreśla Dagmara Cieślik, Product Sales Manager w KOMSA Polska, opiekunka marki HUAWEI.

W sieci konkretnych rozwiązań
W trakcie spotkania goście będą mieli okazję dowiedzieć się więcej o specyfikacjach
i możliwościach wykorzystania w organizacji takich kategorii produktowych, jak:
- Laptopy biznesowe (w tym laptopa HUAWEI MateBook B3-520, którego KOMSA Polska została pierwszym dystrybutorem na rodzimym rynku);
- Tablety;
- Desktopy;
- Monitory;
- Drukarki;
- Wearables.
Podczas webinaru nie zabraknie również części Q&A (Questions and Answers).
Jak dodaje Dagmara Cieślik: – Najbliższe szkolenie to jedynie wstęp do kolejnych inicjatyw, które mają wspomóc naszych klientów w wyborze rozwiązań i narzędzi najlepiej dopasowanych do ich potrzeb. Wnoszenie dodatkowej wartości w relacje to zresztą ten aspekt, na który mocno stawiamy w KOMSA Polska od samego początku. Już dziś planujemy z vendorami następne spotkania dla biznesu, nie tylko online, o których będziemy informować na bieżąco.
KOMSA Polska sp. z o.o. to jeden z krajowych liderów dystrybucji artykułów z branży ICT. Firma jest spółką córką niemieckiego koncernu KOMSA AG. Jej polski oddział, którego centrum logistyczne znajduje się we Wrocławiu, powstał
w 1999 roku.
Firma od początku działalności zajmuje się dystrybucją szerokiej gamy produktów czołowych na ryku producentów z branży ICT. Jej portfolio stanowią głównie telefony komórkowe, akcesoria, urządzenia nawigacyjne, elektronika użytkowa oraz sprzęt IT. W gamie dostępnych produktów znajdują się również urządzenia z dziedziny smart home, fitness i wearables.
Domeną KOMSA jest zaawansowana dystrybucja z wartością dodaną (VAD). Firma pomaga partnerom biznesowym
w rozwoju biznesu w szerszym aspekcie handlowym, zapewniając wsparcie na każdym etapie procesu. W ramach obsługi około-sprzedażowej oferuje m.in. dostawy centralne i bezpośrednio do POS, składowanie, brandowanie, bundlowanie, realizację projektów opracowanych pod niestandardowe zamówienia, serwis napraw czy współpracę z siecią sklepów partnerskich.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02







