

Komunikacja od kuchni - nowy klient Sfery Group
Optymalne połączenie polskiej myśli technicznej i wysokiej jakości gwarantowanej przez najlepsze fabryki zachodniej Europy to znak rozpoznawczy marki KERNAU, która od 1. marca 2017 roku powierzyła Sferze Group działania public relations. Nowy klient wrocławskiej agencji to dobrze znany na rynku dystrybutor nowoczesnego sprzętu AGD, ściśle współpracujący również z jedną z największych w Polsce sieci studiów mebli kuchennych - Max Kuchnie.
W ramach rozpoczętej współpracy Sfera Group odpowiedzialna jest za całokształt działań komunikacji wizerunkowej. Będą to więc relacje z mediami, e-PR, optymalizacja strony internetowej, działania pozycjonerskie i remarketingowe, jak i doradztwo w zakresie promocji unikalnego na polskim rynku produktu – domowego utylizatora bioodpadów - SMART CARA.
Dzielimy się bogatym doświadczeniem
Branża AGD jest bardzo wymagającym obszarem działań komunikacyjnych. Opracowanie i powierzenie długofalowej realizacji strategii w tym obszarze wymaga stałego śledzenia trendów rynkowych, ale też sporego doświadczenia. – Pozycja eksperta w tym segmencie, zbudowana dzięki długoletniej współpracy z producentami urządzeń klasy premium i markami rozpoznawalnymi na całym świecie, pozwala wyznaczać nam bardzo ambitne cele, zarówno w komunikacji wizerunkowej, jak również w dziedzinie e-marketingu. Nasz dział IT – Sfera Digital sukcesywnie się rozrasta, a więc realizację strategii dla nowego klienta powierzamy zespołowi najlepszych programistów, pozycjonerów i grafików - mówi Andrzej Czech, Dyrektor Zarządzający Sfera Group.
Rozwijamy sferę e-PR
Ambitne zadanie, jakim jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród internautów, Sfera Group będzie realizować wielotorowo. – Pierwszym elementem realizowanej strategii będzie copywriting oraz kompleksowa współpraca z mediami, pozwalająca opracować unikalne i wartościowe treści na temat produktów i samej marki. Kolejnym obszarem naszej pracy będą działania z zakresu pozycjonowania oraz Google AddWords, które ściśle wiążą się również z optymalizacją strony internetowej klienta. Wszystkie te narzędzia mają docelowo zwiększyć efektywność sprzedaży. Ważny punkt będzie też stanowiła współpraca z blogosferą oraz doradztwo w zakresie identyfikacji wizualneji PR-u korporacyjnego – mówi Magdalena Kuśmierz, Menedżer ds. Strategii Sfera Group.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





