

Konica Minolta przejmuje Ergo
Konica Minolta rozszerza swoją obecność w rejonie Azji i Pacyfiku. Przejęcie Ergo przyczyni się do umocnienia pozycji firmy na globalnym rynku usług Marketing Print Management (MPM).
Konica Minolta podpisała umowę przejęcia Ergo Asia Pty Ltd. Ta transakcja pozwoli zwiększyć jej rolę w segmencie usług Marketing Print Management (MPM) w rejonie Azji i Pacyfiku. Firma sukcesywnie stawia na rozwój w tym zakresie, w 2012 roku nastąpiło przejęcie Charterhouse, spółki o dużym zasięgu w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Ergo i Chaterhouse są obecne w ponad 30 krajach na całym świecie.
–Kultura organizacyjna, doświadczenie oraz baza klientów Ergo idealnie komponuje się z tym, co do Konica Minolta wniósł Charterhouse. To przejęcie stanowi kolejny krok do zdobycia pozycji globalnego lidera rynku w segmencie usług druku dedykowanych marketingowi – powiedział Jun Haraguchi, Senior Executive Officer, Konica Minolta. – Ta transakcja dowodzi również zaangażowania Konica Minolta w światowy rozwój usług z zakresu Marketing Print Management – dodał.
–Cieszymy się z faktu, że staniemy się częścią Konica Minolta. Firmy, której znakiem rozpoznawczym jest proklienckie nastawienie i innowacyjność – powiedział Eugene Cora, CEO w Ergo.
Konica Minolta należy do liderów europejskiego rynku cyfrowego druku produkcyjnego. Firma jest również obecna w segmencie usług z zakresu Marketing Print Management (MPM), które pozwalają na usprawnienie procesów związanych z produkcją i rozszerzenie oferty produktów dostosowanych do potrzeb branży marketingowej.
źródło: konica minolta/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





