Konica Minolta przejmuje Ergo
Konica Minolta rozszerza swoją obecność w rejonie Azji i Pacyfiku. Przejęcie Ergo przyczyni się do umocnienia pozycji firmy na globalnym rynku usług Marketing Print Management (MPM).
Konica Minolta podpisała umowę przejęcia Ergo Asia Pty Ltd. Ta transakcja pozwoli zwiększyć jej rolę w segmencie usług Marketing Print Management (MPM) w rejonie Azji i Pacyfiku. Firma sukcesywnie stawia na rozwój w tym zakresie, w 2012 roku nastąpiło przejęcie Charterhouse, spółki o dużym zasięgu w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Ergo i Chaterhouse są obecne w ponad 30 krajach na całym świecie.
–Kultura organizacyjna, doświadczenie oraz baza klientów Ergo idealnie komponuje się z tym, co do Konica Minolta wniósł Charterhouse. To przejęcie stanowi kolejny krok do zdobycia pozycji globalnego lidera rynku w segmencie usług druku dedykowanych marketingowi – powiedział Jun Haraguchi, Senior Executive Officer, Konica Minolta. – Ta transakcja dowodzi również zaangażowania Konica Minolta w światowy rozwój usług z zakresu Marketing Print Management – dodał.
–Cieszymy się z faktu, że staniemy się częścią Konica Minolta. Firmy, której znakiem rozpoznawczym jest proklienckie nastawienie i innowacyjność – powiedział Eugene Cora, CEO w Ergo.
Konica Minolta należy do liderów europejskiego rynku cyfrowego druku produkcyjnego. Firma jest również obecna w segmencie usług z zakresu Marketing Print Management (MPM), które pozwalają na usprawnienie procesów związanych z produkcją i rozszerzenie oferty produktów dostosowanych do potrzeb branży marketingowej.
źródło: konica minolta/informacjebranzowe.pl