Kreatywne i efektywne kampanie docenione! Atrium Poland Real Estate z dwoma nagrodami podczas PRCH Retail Awards 2022
Za nami XIII edycja prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Firma Atrium Poland Real Estate, właściciel i zarządca takich centrów jak Wars Sawa Junior, Atrium Promenada, Galeria Dominikańska czy Focus w Bydgoszczy zdobyła nagrody w kategoriach Wydarzenie Roku i Kampania Otwacia!
PRCH Retail Awards to konkurs z 13-letnią tradycją. Po krótkiej przerwie w 2021 roku spowodowanej pandemią COVID-19 24 listopada odbyła się zwyczajowa gala wieńcząca konkurs, podczas której ogłoszono zwycięzców tegorocznej edycji. Spośród 103 nominowanych projektów nagrodzono 35, wśród nich dwa projekty spółki Atrium.
Złożone z ponad 20 ekspertów branży nieruchomości komercyjnych jury przyznało Atrium Poland Real Estate – właścicielowi i zarządcy cieszących się dużą popularnością galerii handlowych w wielu polskich miastach, w tym Warszawie i Wrocławiu – dwie statuetki. Jedną w kategorii Wydarzenie Roku za Interaktywną wystawę AR „Kolorowe Centrum Świata” która prowadzona była w 12 centrach Atrium i drugą przyznaną kampanii „Wejście Smaka” w kategorii Kampania Otwarcia.
INTERAKTYWNA WYSTAWA AR „KOLOROWE CENTRUM ŚWIATA”
„Kolorowe Centrum Świata” to innowacyjna, interaktywna wystawa edukacyjna 3D, do której stworzenia wykorzystano technologię Augmented Reality oraz kody QR umożliwiające wejście do świata dzikich zwierząt rozmieszczonych po centrum w postaci animacji. Można było nie tylko zrobić sobie z nimi zdjęcie, dowiedzieć się więcej o ich gatunku, ale także zagrać w tematyczne minigry. Wystawa była przygotowywana z myślą o angażowaniu klienta w sposób nienarażający jego zdrowia w czasie pandemii COVID-19. Niezwykle ważnym celem projektu było również wsparcie najemców w trudnym dla nich czasie – trasa atrakcji była tak zaplanowana, by odwiedzający mogli zapoznać się z pełną ofertą galerii.
KAMPANIA OTWARCIA NOWEJ STREFY Gastronomicznej W ATRIUM REDUTA „WEJŚCIE SMAKA”
Otwarcie strefy food court po pierwszej od 22 lat przebudowie Reduty również przypadło na czas obowiązywania restrykcji w związku z pandemią COVID-19. Przeprowadzono ją więc z wykorzystaniem takich narzędzi, by zainteresować klientów przy zachowaniu odpowiednich zasad bezpieczeństwa. Oryginalna kampania „Wejście Smaka” powstała z połączenia rozwiązań offline, ambientu, prosale i digital oraz udziału influencerów. Przewidziano ją jako kilkuetapową, aby nie tylko jednorazowo zainteresować Klienta, ale też utrzymać jego uwagę na dłużej. Na potrzeby kampanii o nazwie „Wejście smaka” powstała nowa linia kreatywna, w której dominowały intensywne kolory, nowoczesność i dynamiczność.
– W tym roku w konkursie były ponad 103 zgłoszenia i 35 nagrodzonych projektów. Cieszy nas uznanie dla zespołów Atrium, które włożyły wiele pracy w realizację tych niestandardowych projektów oraz docenienie aż dwóch z nich. Oba powstawały w okresie pandemii COVID-19, która była ogromnym wyzwaniem dla branży retail. Wyzwaniem, dzięki któremu narodziły się wyjątkowe, kreatywne, a zarazem bardzo efektywne pomysły marketingowe, uwzględniające obowiązujące restrykcje, ale jednocześnie wprowadzające nową jakość w relacji centrum-klient – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium Poland Real Estate.
źródło: informacjebranzowe.pl