

KRISPOL podsumowuje rok rekordowych przychodów
Firma KRISPOL zamknęła rok 2015 przychodami ze sprzedaży na rekordowym poziomie. Przekroczyły one zakładany próg 100 000 000 złotych. Duży wpływ na taki wynik miała sprzedaż eksportowa, która zanotowała wyższy od spodziewanego wzrost. Jej udział w ogólnej sprzedaży sięgnął 35%. Producent z Wrześni wysyła za granicę wszystkie swoje wyroby. Jak przystało na europejskiego lidera branży bram, to właśnie te produkty miały dominujący udział w eksporcie. Główni odbiorcy firmy pochodzą z Niemiec, Austrii, Czech, Słowacji, Francji, Szwecji, Danii i Norwegii.
Rok 2016 stawia przed nami nowe wyzwania - dodaje Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy firmy - Planujemy znaczące inwestycje, z których największą jest budowa kolejnej hali produkcyjno-magazynowej. Samo przygotowanie terenu pod inwestycję będzie wiązało się z transportem materiałów zajmujących 1200 samochodów ciężarowych. Budowa nowej hali umożliwi dalszy rozwój parku maszynowego Jesteśmy dumni, że obecnie dysponujemy jedną z najnowocześniejszych linii produkcyjnych wyrobów segmentowych w Europie.
Zarząd spółki rozpocznie inwestycję już w marcu tego roku. Jej wartość jest szacowana na ok. 20 mln zł. Równolegle trwają szeroko zakrojone prace między innymi w obszarze R&D (rozwój produktów) oraz nad włączaniem kolejnych obszarów funkcjonowania firmy do nowego systemu ERP. Wszystkie działania mają na celu stworzenie optymalnych warunków dla dalszego wzrostu produkcji i sprzedaży.
źródło: krispol/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





