

Kultura ulicy wchodzi na salony - V edycja Urban Art Area
Grupa T2S to nie tylko lider outsourcingu procesowego w Polsce, to także mecenas sztuki, który od lat wspiera wartościowe inicjatywy kulturalne. W tym roku, już po raz trzeci Grupa T2S została partnerem największego wydarzenia poświęconego street art - Urban Art Area. To już 5 edycja wydarzenia organizowanego przez Leonarda Art Gallery, nad którym patronat honorowy objął Prezydent Miasta Stołecznego Warszawa.
Street art został uznany za mega trend tej dekady w świecie sztuki współczesnej. Prace artystów tego nurtu są obecnie wystawiane w najważniejszych galeriach na świecie i targach, jak np. Art Basel w Miami, a największe grono najbardziej uznanych twórców nurtu tworzą Polacy. Popularność kultury ulicy rośnie, o czym świadczą zanotowane na przestrzeni 5 ostatnich lat rekordowe wzrosty cen prac artystów tego nurtu. Rekordziści mogą pochwalić się zwyżką nawet o 500-600%, co jest prawdziwym ewenementem w historii światowej sztuki współczesnej. Na rodzimym rynku street art również cieszy się rosnącym zainteresowaniem kolekcjonerów, którzy dostrzegają tendencję wzrostu nurtu oraz jego popularności na zachodnim i azjatyckim rynku.
Biznes wspierający sztukę
Popularność i wartość sztuki ulicznej coraz częściej dostrzega również biznes. Światowe marki i brandy prześcigają się we współpracy z artystami street art. Przykładem jest marka Adidas, która to była głównym sponsorem największej wystawy graffiti w kultowej Saatchi Gallery w Londynie. Mecenat sztuki nie jest również obcy Grupie T2S, która już po raz trzeci wspiera Urban Art Area
- Jesteśmy pasjonatami sztuki, która od lat stanowi nieodłączny element naszego życia. Doceniamy piękno dzieł artystów, śledzimy rozwój początkujących i obiecujących twórców. Od lat współpracujemy również z Leonarda Art Gallery. Wsparcie tak prestiżowego i wyjątkowego wydarzenia, jakim jest Urban Art Area to dla nas nie tylko inwestycja w sztukę, ale również sposób włączenia naszych klientów i partnerów biznesowych w przepiękny świat urban art - podkreśla Renata Wozba, Prezes Zarządu Grupy T2S.
Grupa T2S przygotowała na wernisaż specjalną strefę relaksu, gdzie będzie można chwilę odpocząć lub porozmawiać. Prezes Zarządu Renata Wozba jako partner wystawy przywita gości oraz opowie o szczególnej więzi nawiązanej pomiędzy sztuką, a Grupą T2S.
Piąta odsłona na salonach
W tym roku Urban Art Area wchodzi na salony, gdyż wystawa prac odbędzie się w prestiżowej i przepięknej przestrzeni Pałacu Kultury i Nauki. Wysoką rangę tego wydarzenia podkreśla patronat honorowy Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawa, a o zainteresowaniu świata biznesu i mediów świadczą liczne patronaty.
Organizatorzy Urban Art Area zadbali również o wielkość ekspozycji. W tym roku zwiedzający będą mogli podziwiać kilkaset premierowych prac ponad 50 najwybitniejszych i najciekawszych twórców z dziedziny urban art – murale, graffiti, szablony, vlepki, rzeźby, grafiki, instalacje i wiele innych. W gronie mistrzów sztuki ulicznej znajdą się takie nazwiska jak SEPE, Seikon, Cekas, Fruit Of The Lump, NeSpoon, Pener, Krik Kong, Czarnobyl, Noriaki, Swanski, Eros czy wielki powrót kultowej Grupy Twożywo. Artyści zaprezentują swoje charakterystyczne style w specjalnie zaaranżowanych, autorskich przestrzeniach, dzięki czemu po raz kolejny udowodnią, że czują się równie swobodnie w malarstwie sztalugowym, jak i wielkoformatowych realizacjach. Wystawa będzie otwarta dla zwiedzających od 12 lipca do 3 sierpnia.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





