

Lark w Tesco - rekordowa sprzedaż na święta
W ubiegłym roku jednym z najchętniej kupowanych upominków świątecznych w ofercie Tesco był tablet Lark FreeMe. Produkt znikał z półki co 45 sekund. Od tego czasu oferta Larka w tej sieci znacznie się rozszerzyła, a sprzedaż stale rośnie. Idąc za ciosem producent już w grudniu wprowadzi do Tesco swoje kolejne nowości.
Ogromna popularność, jaką przed ubiegłorocznymi świętami cieszył się wśród Klientów Tesco Lark FreeMe 70.65, zaowocowała wprowadzeniem do sprzedaży kolejnych modeli tabletów polskiego producenta. Na półkach sklepów tej sieci pojawiły się kolejne wersje FreeMe: 70.33 oraz 70.55. W efekcie wyniki sprzedaży Larka w czwartym kwartale 2013 na terenie Polski były tak dobre, że w 2014 roku tablety i smartfony producenta znalazły się z stałej ofercie Tesco w całej Europie Centralnej.
„W 2013 roku sprzedaliśmy do Tesco 35 tysięcy tabletów, z czego 27 tysięcy w czwartym kwartale. Sprzedaż nadal stale rośnie. Prognozujemy, że w tym roku osiągnie wartość 80 tysięcy sztuk“.– mówi Michał Adamczuk, Dyrektor Sprzedaży Lark Europe.
Obecnie w sklepach sieci Tesco dostępna jest szeroka gama produktów Larka, wśród których znajdują się tablety (FreeMe X2 7, FreeMe X2 8, FreeMe X2 9, Evolution X2 7 3G), połączenie tableta ze smartfonem Phablet 6.0 oraz smartfon Cirrus 4.0. Oferta jest stale rozszerzana. W listopadzie br. w sprzedaży pojawił się pierwszy tablet Larka z procesorem Intela – Ultimate 7i. Jednak prawdziwą inwazję nowości producent zaplanował w gorącym okresie przedświątecznym. W grudniu w sprzedaży pojawił się tablet Ultimate 8i Win oraz trzy nowe smartfony: Cirrus 4.5, Cirrus 5.0 i Stratus 5.0.
„Termin wprowadzania nowości nie jest przypadkowy. O ile sprzedaż naszych produktów w Tesco systematycznie rośnie rok do roku, o tyle w okresie przedświątecznym ten wzrost jest zawsze skokowy. Z 80 tysięcy sztuk tabletów, które planujemy sprzedać w tej sieci w tym roku, aż 50 tysięcy znajdzie nabywcę w trzecim kwartale. Podobnie jest ze smartfonami. Od początku roku klienci Tesco kupili ich 10 tysięcy, w ostatnim kwartale zakładamy, że kupią kolejne 20 tysięcy“. – dodaje Michał Adamczuk.
Stale rosnące wyniki sprzedaży pozwalają Larkowi na optymistyczne prognozy na nadchodzący rok. W 2015 roku marka planuje sprzedać w Tesco w Europie Środkowo-Wschodniej 70 tysięcy smartfonów oraz 100 tysięcy tabletów. Oferta będzie konsekwentnie poszerzana o kolejne nowości.
źródło: lark/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09Czy samochody „made in China” już zdominowały globalny rynek? Nowy raport EFL
2025.12.09Grudzień w CH Focus to czas pełen pomysłów na prezenty! Świąteczny jarmark rękodzieła i giełda winyli
2025.12.08Dlaczego silniki ciężarówek wytrzymują większe przebiegi niż te w autach osobowych? Odpowiadają eksperci IVECO i PETRONAS
2025.12.08Widzieć sercem, działać razem – Samsung obchodzi Dzień Wolontariusza
2025.12.05





