

LAUFEN na iSaloni 2018
Tegoroczne targi iSaloni 2018, które odbyły się w dniach 17-22 kwietnia w Mediolanie, podobnie jak w latach poprzednich pokazały, że w branży designu i projektowania są wydarzeniem na skalę światową. Dla marki Laufen była to najważniejsza impreza branżowa w wiosennym kalendarzu i okazja do zaprezentowania swojej wyjątkowej oferty.
Koncepcja stoiska Laufen na iSaloni 2018 odznaczała się nowoczesnością i innowacyjnością. Przestrzeń zaprojektowana przez światowej sławy architektów Gabrielle Hächler
i Andreasa Fuhrimanna, odzwierciedlała dwa, pozornie sprzeczne oblicza firmy: tradycyjne rzemiosło i awangardową technologię.
Głównym bohaterem marki Laufen podczas tegorocznego Salone del Mobile był SaphirKeramik, najcieńszy materiał ceramiczny na świecie, który bezustannie zmienia sposób projektowania i funkcjonalność rozwiązań łazienkowych.
W tym roku Laufen powierzył zadanie zinterpretowania tego rewolucyjnego materiału holenderskiemu projektantowi Marcelowi Wandersowi. Jego efektem jest „The New Classic” - nowa linia produktów o miękkim i wyrafinowanym designie. Najnowsza odsłona SaphirKeramik, zaprojektowana przez Marcela Wandersa, jest najbardziej klasyczną i uniwersalną spośród serii wykorzystujących niebywałe możliwości tego materiału.
Przestrzeń wystawiennicza Laufen zgromadziła też kultowe już kolekcje tej marki wykonane z SaphirKeramik: Sonar (wzbogacona o meble), Val, Ino oraz Kartell by Laufen, będące efektem współpracy z międzynarodowymi projektantami takimi jak Patricia Urquiola, Konstantin Grcic, Toan Nguyen oraz Ludovica i Roberto Palomba.
Marka Laufen przykłada ogromną wagę do innowacji i współpracy z wybitnymi projektantami. Od kilku lat realizuje projekt, w którym mogą oni głębić i zinterpretować niezwykłe możliwości materiału, który zrewolucjonizował ceramikę. W ten sposób powstały niezwykłe projekty: jedne podkreślały lekkość i subtelność tego niezwykłego materiału, inne koncentrowały się na możliwości tworzenia trójwymiarowych powierzchni, a niektóre całkowicie zmieniły sposób myślenia o przestrzeni łazienkowej. Nowe kolekcje pokazały, że ten wszechstronny materiał pozwala stworzyć rozwiązania zarówno minimalistyczne jak i niezwykle ozdobne.
Obecnie marka skupiła się na szczególnym białym matowym wykończeniu swojej ceramiki. Wiele z prezentowanych w tym roku produktów posiada takie wykończenie, które może stać się nowym "must have" rozwiązań do łazienki
w nadchodzących latach.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02













