

Lechpol ogłosił partnerom handlowym nowy system serwisowania swoich produktów
Konferencje szkoleniowe dla klientów zagościły już na stałe do kalendarza wydarzeń firmy Lechpol, będącej wiodącym dystrybutorem urządzeń elektronicznych w Polsce. W tym roku w dniach 27-28.09.2014 do Hotelu Warszawianka Congress&SPA w Jachrance, gdzie odbywało się to doroczne spotkanie przybyło ponad 500 partnerów biznesowych z całej Polski. Jednym z najważniejszych elementów spotkania było ogłoszenie zmian w systemie serwisowym firmy.
Zasady współpracy z firmą, obsługa klienta w obliczu zmian, które niesie nowa ustawa o prawach konsumentów, logistyka magazynowa oraz promocja produktów – to kluczowe tematy, które zostały poruszone w czasie tegorocznej konferencji szkoleniowej zorganizowanej przez firmę Lechpol. Niezmiennie jednak gwoździem programu była prezentacja oferty produktowej, w czasie której stali klienci mogli poznać nowości, a nowi całą ofertę wszystkich dystrybuowanych przez firmę marek. To jest kolejne tak duże spotkanie z naszymi kontrahentami. Doświadczeni poprzednimi edycjami, wiemy, że taka forma niesie ze sobą same korzyści. Organizujemy ją po to, aby lepiej się poznać z naszymi partnerami handlowymi, przedstawić im naszą ofertę i pokazać co robimy na rynku elektroniki zarówno w Polsce, jak też w Europie. Z roku na rok gościmy na naszej konferencji coraz liczniejsze grono firm, od małych sklepów elektronicznych, po największych dystrybutorów i to jest dla nas najlepszym potwierdzeniem tego, że idziemy w dobrym kierunku i jesteśmy liczącym się partnerem biznesowym – mówi Zbigniew Leszek, prezes firmy Lechpol.
[[[zdjecie,135,duze]]] Podnoszenie standardów współpracy, przejawiających się troską o klienta i jego poczuciu bezpieczeństwa to bardzo ważna kwestia, jaką poruszyli na konferencji przedstawiciele firmy Lechpol. Dowodem tego było ogłoszenie zmian w systemie serwisowym firmy, które nastąpią z początkiem 2015 roku. Do użytku klientów oddany został nowy moduł zgłaszania awarii zakupionego sprzętu. Od nowego roku procedura ta odbywać się będzie drogą elektroniczną, co zdecydowanie usprawni pracę serwisantom - wyeliminuje przypadki, w których rozwiązanie problemu może nastąpić zdalnie, np. poprzez samodzielną aktualizację oprogramowania i docelowo skróci czas naprawy. Tradycyjnie już w czasie konferencji firma Lechpol na specjalnych stoiskach zaprezentowała setki produktów wybranych z bogatej oferty katalogowej. Bezpośredni kontakt z urządzeniami umożliwił klientom poznanie ich działania, funkcji oraz obsługi. Klienci, którzy mieli jakiekolwiek pytania lub wątpliwości mogli także skorzystać z porad i wyjaśnień licznego grona konsultantów firmy.
źródło: lechpol/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02






