Lenovo Polska z nowym serwisem internetowym
Firma Lenovo Polska uruchomiła nowy serwis internetowy skupiający fanów nowinek technologicznych. Pod nazwą LenovoZone kryje się m.in. blog, forum oraz wyszukiwarka produktów marki. Nowa strona zastąpiła istniejące dotychczas platformy brandowane przez markę.
Lenovo oprócz oficjalnej strony internetowej posiadało do tej pory dwa serwisy zorientowane wokół technologii - firmowy blog z newsami, wydarzeniami, konkursami, przeglądarką produktów i aplikacji oraz Lenovo TechZone z prężnie działającym forum. 15 kwietnia 2016 roku marka uruchomiła nową platformę LenovoZone, która agreguje zasoby wspomnianych platform.
W nowym serwisie użytkownicy znajdą znane elementy z bloga Lenovo oraz forum z poradami i wsparciem technicznym TechZone. Od teraz każdy użytkownik może korzystać z całości zasobów bez konieczności ponownej rejestracji – mówi Justyna Chmielewska, Brand Manager Lenovo Polska.
LenovoZone powstał z potrzeby połączenia w całość kilku oddzielnych serwisów istniejących do tej pory. Wszystkie cieszyły się dużą popularnością, odwiedzało je ponad 70 000 użytkowników miesięczne, ale znajdowały się pod różnymi adresami i wymagały oddzielnej rejestracji. Chcieliśmy ułatwić korzystanie z nich, stąd pomysł na wspólną platformę z odświeżonym interfejsem i ulepszonym web usability – dodaje.
Serwis LenovoZone to strona wypełniona przydatnymi treściami na temat technologii, w której użytkownicy mają dostęp do forum, porad specjalistów, przeglądu najciekawszych aplikacji, newsów i aktualności związanych z działalnością marek Lenovo i Lenovo Moto. Nie zabraknie także informacji na temat nowych produktów i wdrażanych technologii. W ramach serwisu można zapoznać się z aktualnościami związanymi z programem “YOGA w kuchni” prowadzonym od ponad roku przez Lenovo i szefa kuchni Sebastiana Olmę znanego zprogramów Top Chef i Hell’s Kitchen - Piekielna Kuchnia.
Nowym elementem, który pojawił się na stronie LenovoZone jest grywalizacja. Najbardziej aktywni użytkownicy odwiedzający serwis będą mieli możliwość otrzymania upominków od marki w nagrodę za akcje podejmowane w serwisie. Każde działanie np. dodanie recenzji produktu, aplikacji, czy komentarza będzie nagradzane punktami, które następnie można wymienić na nagrody rzeczowe. Do zdobycia są m.in. myszki, słuchawki, czy przenośne pamięci. Dodatkowo, eksperci współpracujący z Lenovo mogą przyznawać ekstra punkty za merytoryczne wypowiedzi, np. na forum, pomocne dla innych użytkowników LenovoZone. Pobudzanie aktywności użytkowników ma służyć przede wszystkim zbudowaniu silnej społeczności zorientowanej wokół tematu nowych technologii.
źródło:lenovo/informacjebranzowe.pl